1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2024 11:34
până la 29.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2024 10:00
până la 03.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 325 600 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2024, 11:34 - 29 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2024, 10:00 - 3 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

in conformitate cu cerințele stipulate în anunțul de participare și caietul de sarcini cu devizele de lucrări anexate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Caraman Svetlana
Telefonul de contact
022250499
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2024, 10:50
Data ultimilor modificări
24 aug 2024, 13:22
Valoarea estimată (fără TVA)
325 600 MDL
Achizitii.md ID
21271546
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
5 sept 2024 11:27 - 31 dec 2024 11:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a acoperișului din membrane bituminoase la clădirea administrativă din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 180, mun. Chișinău, et. 13 și 14. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini cu devizele de cheltuieli
23.08.24 11:34
duae .doc
Documentele la ofertă
- DUAE
23.08.24 11:34
ds_lucrari .docx
Documentele la ofertă
- documentatia standard
23.08.24 11:34
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
23.08.24 11:34
Documentele lotului
anunt participare.pdf
-anunt de participare
23.08.24 11:34
caiet de sarcini.pdf
-caiet de sarcini
23.08.24 11:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 241 632,98 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerințelor stabilite în documentația de atribuire și prețul se încadrează în suma estimată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări