1
Perioada de actualizare
de la 21.08.2024 14:14
până la 02.09.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2024 10:00
până la 11.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 333 333 MDL
Perioada clarificărilor: 21 aug 2024, 14:14 - 2 sept 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2024, 10:00 - 11 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea și instalarea a 20 de căsuțe în scopul amenajării unei zone de evenimente și spații expoziționale pentru brandul „Produs de Hîncești”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
21 aug 2024, 14:01
Data ultimilor modificări
21 aug 2024, 14:14
Valoarea estimată (fără TVA)
1 333 333 MDL
Achizitii.md ID
21270914
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Durata contractului
16 sept 2024 14:10 - 31 dec 2024 14:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea și instalarea a 20 de căsuțe în scopul amenajării unei zone de evenimente și spații expoziționale pentru brandul „Produs de Hîncești” CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt.pdf anunt.pdf
tenderNotice
-
21.08.24 14:14
Documentele lotului
schita.pdf
-
21.08.24 14:14
anunt.pdf
-
21.08.24 14:14
specificarea tehnica.pdf
-
21.08.24 14:14
duae.doc
-
21.08.24 14:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lux Arbo

Preţul ofertei: 1 053 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Intruneste toate conditiile
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Casa Lemnului

Preţul ofertei: 1 332 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări