1
Perioada de actualizare
de la 20.08.2024 17:01
până la 01.09.2024 14:52
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2024 14:52
până la 08.09.2024 14:52
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 54 900 EUR
Perioada clarificărilor: 20 aug 2024, 17:01 - 1 sept 2024, 14:52
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2024, 14:52 - 8 sept 2024, 14:52
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de PR&Comunicare 2024 România
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cebotari Cristina
Telefonul de contact
060012327
Datele achizitiei
Data publicării
20 aug 2024, 16:21
Data ultimilor modificări
30 aug 2024, 14:52
Valoarea estimată (fără TVA)
54 900 EUR
Achizitii.md ID
21270702
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Durata contractului
9 sept 2024 16:27 - 30 dec 2024 16:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii CPV: 79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-datele pentru licitatie
20.08.24 17:01
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
se completeaza si se semneaza electronic
20.08.24 17:01
declaratie activitate.doc
Documentele la ofertă
-se completeaza si se semneaza electronic
20.08.24 17:01
declaraţie oferta.docx
Documentele la ofertă
-se completeaza si se semneaza electronic
20.08.24 17:01
rechizite bancare bank detalies.docx
Documentele la ofertă
-date necesare pentru garantie
20.08.24 17:01
stecificatie de pret-tehnica fin.docx
Documentele la ofertă
-se completeaza si se semneaza electronic
20.08.24 17:01
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
-se completeaza si se semneaza electronic
30.08.24 14:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BDR ASSOCIATES COMMUNICATION GROUP SRL

Preţul ofertei: 52 400 EUR
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

LION COMMUNICATION SERVICES

Preţul ofertei: 53 100 EUR
Statut: Învingător
Motivul: a indeplinit toate criteriile de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Data:
28 aug 2024, 16:27
Subiectul întrebării:
Intrebare referitor parteneriate media
Întrebare:
Referitor la solicitarea de parteneriate media gratuite, aceasta nu este o practica uzuala in Romania. Intrucat canalele mass-media functioneaza in regim privat si se autofinanteaza, titlu gratuit primesc doar mesajele de interes public (ex. sanatate, siguranta publica, etc). Va rugam specificati daca Autoritatea Contractanta are in vedere o serie de beneficii pe care canalele media le pot avea ca urmare a stabilirii parteneriatelor cu ONVV.
Răspuns (29 aug 2024, 13:12):
În prezent, Oficiul Național al Viei și Vinului din Republica Moldova, cu excepția includerii logoului de sponsor/partener pe bannerele evenimentului și a menționării canalului media ca sponsor/partener pe parcursul evenimentului, nu dispune de beneficii specifice care ar putea fi oferite canalelor media în schimbul parteneriatelor.
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Data:
29 aug 2024, 15:01
Subiectul întrebării:
Intrebare referitor parteneriate media
Întrebare:
Va rugam specificati daca exista posibilitatea de ca ONVV sa participe la galele potentialelor canale de presa din Romania - partener ale evenimenetului, cu standuri de degustare a produselor promovate de catre ONVV.
Răspuns (30 aug 2024, 09:41):
ONVV are o asa experienta pentru vizibilitate si promovare dar toate participarile se efectueaza doar in urma coordonarii cu ONVV in prealabil.
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Data:
29 aug 2024, 17:27
Subiectul întrebării:
Cerinte restrictive in DUAE
Întrebare:
In DUAE, Autoritatea Contractanta solicita la punctul 4B.2 o cifra de afaceri anuala de 27.000.000 lei RO, respectiv la punctul 4B.3 solicita o cifra de afaceri medie pentru perioada 2020-2024 de 19.000.000 lei RO. Va rugam clarificati aceasta cerinta prin raport cu valoarea de aproximativ 274.500 lei RO a contractului (1% din cifra de afaceri anuala solicitata), prin raport cu discrepanta de 8.000.000 lei RO intre cifra de afaceri anuala si cifra de afaceri medie solicitata, precum si prin raport cu faptul ca in licitatii similare din ani precedenti, Autoritatea Contractanta nu a impus nici un prag minim al cifrei de afaceri sau al cifrei de afaceri medii. Consideram ca aceasta cerinta de eligibilitate financiara este nejustificat de restrictiva, intrucat limiteaza posibilitatea operatorilor economici de a participa la procedura din motive care nu tin de capacitatea tehnica sau profesionala a acestora. In plus, cerinta nu respecta principiul proportionalitatii, deoarece nu prezinta relevanta prin raport cu natura si complexitatea contractului de achizitie publica ce urmeaza sa fie atribuit, solicitarile din caietul de sarcini reprezentand activitati standard pentru firmele de comunicare.
Răspuns (30 aug 2024, 14:47):
Buna ziua va multumim mult pentru atentie si remarca cu adevarat s-a strecurat o gresala tehnica in care este extra un zerou se va corecta datele din DUAE
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Data:
29 aug 2024, 18:03
Subiectul întrebării:
Cerinta de calificare
Întrebare:
In Anuntul de participare, punctul 15, criterii privind eligibilitatea, subpunctul 9. Demonstrarea experientei, Autoritatea Contractanta solicita demonstrarea unei afilieri internationale a operatorului economic, precum si demonstrarea unei experiente de 10 ani vechime pe piata romaneasca. Daca cerinta referitoare la demonstrarea vechimii profesionale este uzuala, va rugam sa justificati cerinta privind afilierea internationala, prin raport cu solicitarea demonstrarii experientei profesionale la nivel local, in Romania, prin raport cu locul de executare al serviciilor, care este in principal Romania, precum si prin raport cu natura si complexitatea contractului de achizitie publica, vizitele de studiu la Chisinau necesitand cel mult experienta prealabila in lucrul cu organizatii si autoritati din alte tari si nu afilierea la un grup international. Drept urmare, aceasta cerinta este restrictiva si limiteaza posibilitatea operatorilor economici cu vasta experienta si capacitate de implementare de a participa la aceasta procedura.
Răspuns (30 aug 2024, 15:16):
In functie de obiectul achizitie publice autoritatea contractanta are obligatia de a stabili criterii de calificare și selectie precum și documentele-suport. Criteriile de calificare și selectie stabilite de catre autoritatea contractanta au o strinsa legatura de obiectul contractului. Astfel este imperativ ca compania sa aiba o experienta vasta in Romania ( 10 ani) si de dorit si o experienta pe piata Europeana ( ori afilierea pe plan internațională a fost si anul trecut o cerinta demostrind o capacitate multidisciplinara si multilaterala a operatorului) .Privitor la experienta pe piata Moldovei ea, nu este necesară, deoarece pentru vizitele în RM se va conlucra cu colaboratorii ONVVV care au capacitate de a ghida operatorul economic pentru a organiza vizite de studiu in RM. Scopul a cestei achizitii este plus valoare a experientei din piata Europeana si cea a RO pentru a ridica promovarea si comunicarea la standarte superioare fata de cele din Repunlica Moldova.Ori pentru comunicarea la nivel local noi deja am efectuat achizitia.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări