1
Perioada de actualizare
de la 12.08.2024 14:55
până la 23.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.08.2024 10:00
până la 06.09.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 107 790,91 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2024, 14:55 - 23 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 aug 2024, 10:00 - 6 sept 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționare lucrări din proect «Construcția rețelelor de alimentare cu apă și canalizare din raionul Zayalpujie din mun. Comrat»
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Sibov
Telefonul de contact
+37329822693
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2024, 14:50
Data ultimilor modificări
14 aug 2024, 15:33
Valoarea estimată (fără TVA)
5 107 790,91 MDL
Achizitii.md ID
21268408
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Третьякова, 36
Durata contractului
30 sept 2024 14:54 - 30 dec 2025 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționare lucrări din proect «Construcția rețelelor de alimentare cu apă și canalizare din raionul Zayalpujie din mun. Comrat» CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 3 865 737 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Reieșind din faptul, că pentru evaluarea ofertelor depuse se aplică criteriul ”prețul cel mai scăzut”, Grupul de lucru în conformitate cu Legea Nr.131 din 03.07.2015 a decis, că oferta câștigătoare a devenit cea depusă de către ofertantul SRL «Valdcongrup».
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 4 224 719,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Orizont

Preţul ofertei: 4 697 053,85 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 4 943 873,03 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

FIRMA ”PRIMA-FICHIR” SRL

Preţul ofertei: 4 994 650,19 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări