1
Perioada de actualizare
de la 12.08.2024 13:00
până la 23.08.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.08.2024 11:00
până la 29.08.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 16 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2024, 13:00 - 23 aug 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 aug 2024, 11:00 - 29 aug 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția Verba Recording System bazată pe Microsoft Skype for Business
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2024, 12:52
Data ultimilor modificări
12 aug 2024, 13:00
Valoarea estimată (fără TVA)
16 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21268319
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
30 sept 2024 12:57 - 31 oct 2025 12:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția Verba Recording System bazată pe Microsoft Skype for Business CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.24 13:00
1. anunt de participare r.doc
tenderNotice
-
12.08.24 13:00
3. duae-r.doc
Criterii de eligibilitate
-
12.08.24 13:00
2. caiet de sarcinir.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.24 13:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GEOMANT

Preţul ofertei: 16 666 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare minime solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări