1
Perioada de actualizare
de la 08.08.2024 20:10
până la 22.08.2024 19:21
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2024 19:21
până la 01.09.2024 19:21
3
Licitaţie
02.09.2024 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 aug 2024, 20:10 - 22 aug 2024, 19:21
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2024, 19:21 - 1 sept 2024, 19:21

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizitia soft Extinderea a Sistemului Informațional SCADA/OMS

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 180A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gherman Virgil
Telefonul de contact
+373 231 53160
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2024, 20:10
Data ultimilor modificări
14 aug 2024, 12:08
Achizitii.md ID
21267659
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
14 aug 2024, 12:08
Subiectul întrebării:
Acte
Întrebare:
Buna ziua! Actele plasate pe platforma achiziții și anume "Caiet de sarcini pentru achizitia soft extinderea a sistemului informațional SCADA / OMS" și "Aviz de participare pentru achizitia soft extinderea a sistemului informaț", nu se pot descărca, astfel nu avem posibilitatea de a vedea cerințele indicate. Solicităm respectuos să plasați actele în format PDF
Răspuns (14 aug 2024, 12:24):
Buna ziua. Numai ce s-a controlat descarcarea documentelor si s-a constatat ca totul se descarca perfect. Mai incercati inca o data. In orice caz plasam adaugator link la documente direct de pe platforma MTender - Aviz de participare - https://storage.mtender.gov.md/get/7b8f7b1b-7f6d-4b69-a83c-42bf82a5f1ed-1723136871711 si Caiet de sarcini - https://storage.mtender.gov.md/get/311c644a-2dc0-484b-8715-7a74b083ae1a-1723136870655
Data:
18 aug 2024, 09:16
Subiectul întrebării:
Termen de depunere a ofertelor
Întrebare:
Stimati Domni, venim cu rugamintea de a extinde cu o saptamana termenul de depunere a ofertelor avand in vedere complexitatea solutiei ce urmeaza a fi propusa. Speram la o abordare constructiva din partea D-voastra. Va multumim
Răspuns (18 aug 2024, 17:26):
Buna ziua. Cu parere de rau, din motive tehnice nu este posibil de prelungit termenul de depunere a ofertelor. Va multumim pentru intelegere.
Data:
20 aug 2024, 10:06
Subiectul întrebării:
Specialisti
Întrebare:
Care sunt specialiștii pe care îi scolicitați de a se prezenta "CV-urile personalului cheie implicat în proiect", conform Caietului de sarcini, Criterii de eligibilitate ?
Răspuns (20 aug 2024, 19:07):
Buna ziua. Toate cerintele necesare sunt descrise in Caietul de sarcini. Ofertantul singur decide ce personal, si respectiv ce documente, inclusiv CV acestuia, va transmite pentru a demonstra indeplinirea cu succes a sarcinei de implimentare. a modulului de extindere. Totul este descris pe p. 3 - Criteriile de eligibilitate.
Data:
20 aug 2024, 10:12
Subiectul întrebării:
Eligibilitate
Întrebare:
Rog respectuos sa specificati exact care sunt (alte documente relevante) si actele obligatorii de prezentat, potrivit cerintei din Caietului de sarcini, Criterii de eligibilitate. Este obligatoriu de a se prezenta DUAE-ul ?
Răspuns (20 aug 2024, 19:15):
Buna ziua. Toate cerintele obligatorii sunt clar descrise..Sub termenul de - alte documente relevante se subintelege toate documentele adaugatoare, ce pot confirma implimentarea cu succes a sarcinelor de implimentare similare. De exemplu - Scrisori de recomandare a proiectelor similare, lista de calificare a personalului, necesar pentru implimentarea modulului corespunzator, etc... Prezentarea DUAE nu este obligatorie.
Data:
20 aug 2024, 10:18
Subiectul întrebării:
Conditii de suport
Întrebare:
Buna ziua, solicitam respectuos sa indicati în ce conditii trebuie prestat suportul ?
Răspuns (20 aug 2024, 19:21):
Buna ziua, Prestarea suportului poate fi executat si cu acces de la distanta. Toate momentele de implimentare, inclusiv suportul necesar va fi stipulat in contractul final.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.