1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2024 15:42
până la 24.08.2024 16:32
2
Propunerea ofertelor
de la 24.08.2024 16:32
până la 21.09.2024 09:32
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 500 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2024, 15:42 - 24 aug 2024, 16:32
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2024, 16:32 - 21 sept 2024, 9:32
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie pentru printer Mindray 3 Diff
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2024, 15:39
Data ultimilor modificări
22 aug 2024, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
500 MDL
Achizitii.md ID
21265769
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru printer Mindray 3 Diff CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:42
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:42
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:42
lista de distribuție 2025_ 07.08.2024.xlsx
Documentele la ofertă
-
22.08.24 16:02
anunt de participare de modificare.signed.pdf anunt de participare de modificare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
22.08.24 16:32
formularele 02.08.2024.xlsx
Documentele la ofertă
-
22.08.24 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 549 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări