1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2024 15:24
până la 02.09.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2024 15:00
până la 23.09.2024 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 51 840 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2024, 15:24 - 2 sept 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2024, 15:00 - 23 sept 2024, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 413 Tub pentru drenaj tip "Redon" Nr.18, silicon (1725)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2024, 15:22
Data ultimilor modificări
30 aug 2024, 11:17
Valoarea estimată (fără TVA)
51 840 MDL
Achizitii.md ID
21265758
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 413 Tub pentru drenaj tip "Redon" Nr.18, silicon (1725) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 960.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
lista de distribuție - ati.xlsx
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:24
contract.docx
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:24
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:24
duae_ro_0 (partea 2).doc
Documentele la ofertă
-
2.08.24 15:26
anunț de participare - ati (partea 2).signed.pdf anunț de participare - ati (partea 2).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
30.08.24 11:17
+ formularele (partea 2).xlsx
Documentele la ofertă
-
30.08.24 11:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Electeh SRL

Preţul ofertei: 5 376 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tetis International Co. SRL

Preţul ofertei: 46 560 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări