Achiziţie publică
21265233
Verificarea si elaborarea devizului de cheltuieli p/u lucrari de pavare a terenului adiacent al Terminalului AIC
1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
9 055 MDL
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Dacia bd. nr.80 bl.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 aug 2024, 14:12
Valoarea estimată (fără TVA)
9 055 MDL
Achizitii.md ID
21265233
MTender ID
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Dacia bd. nr.80 bl.3
Durata contractului
30 apr 2024 14:12 - 30 apr 2024 14:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Verificarea si elaborarea devizului de cheltuieli
CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanţă în domeniul ingineriei şi al construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător. După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Sarev Cons SRL
Preţul ofertei:
9 055 MDL
Statut:
Învingător
-
01.08.24 14:12
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK