1
Perioada de actualizare
de la 01.08.2024 11:30
până la 12.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2024 10:00
până la 22.08.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 270,29 MDL
Perioada clarificărilor: 1 aug 2024, 11:30 - 12 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2024, 10:00 - 22 aug 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparații curente în cadrul Casei de Cultură din or. Sîngera, mun. Chișinău, repetat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Popa Valeriu
Telefonul de contact
022 41-30-41
Datele achizitiei
Data publicării
1 aug 2024, 11:22
Data ultimilor modificări
1 aug 2024, 11:30
Valoarea estimată (fără TVA)
18 270,29 MDL
Achizitii.md ID
21265087
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Durata contractului
24 aug 2024 11:29 - 31 dec 2024 11:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparații curente în cadrul Casei de Cultură din or. Sîngera, mun. Chișinău, repetat CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt casa de cult.semnat.pdf anunt casa de cult.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
1.08.24 11:30
caiet de sarcini casa de cultura.pdf caiet de sarcini casa de cultura.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
1.08.24 11:30
duae rep casa de cultura.doc
Documentele la ofertă
DUAE
1.08.24 11:30
ds_lucrari rep. casa de cultura.docx
Documentele la ofertă
doc stand
1.08.24 11:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Eurogalex Prim

Preţul ofertei: 18 258 MDL
Statut: Învingător
Motivul: invingator
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări