1
Perioada de actualizare
de la 31.07.2024 08:41
până la 12.08.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2024 11:00
până la 22.08.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 001 400 MDL
Perioada clarificărilor: 31 iul 2024, 8:41 - 12 aug 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2024, 11:00 - 22 aug 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
31 iul 2024, 8:12
Data ultimilor modificări
8 aug 2024, 9:26
Valoarea estimată (fără TVA)
8 001 400 MDL
Achizitii.md ID
21264537
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
9 sept 2024 08:00 - 31 iul 2025 08:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de remediere a degradărilor atestate la podul de șosea, poziționat pe drumul public R3 Chisinau - Hîncești - Cimișlia - Basarabeasca - frontiera cu Ucraina, km 88,322 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IRINDA PRIM

Preţul ofertei: 8 954 893,28 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ”Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1722402823408 din 29.08.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1722402823408 din 22.08.2024, în vederea achiziționării lucrărilor de remediere a degradărilor atestate la podul de șosea, poziționat pe drumul public R3 Chisinau - Hîncești - Cimișlia - Basarabeasca - frontiera cu Ucraina, km 88,322, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic SRL „Irinda Prim” a propus prețul de 8 954 893,28 lei (opt milioane nouă sute cincizeci și patru mii opt sute nouăzeci și trei lei, 28 bani) fără TVA și 10 745 871,94 lei (zece milioane șapte sute patruzeci și cinci mii opt sute șaptezeci și unu lei, 94 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări