1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2024 14:12
până la 09.08.2024 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2024 08:30
până la 21.08.2024 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 118 000 EUR
Perioada clarificărilor: 30 iul 2024, 14:12 - 9 aug 2024, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2024, 8:30 - 21 aug 2024, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

procurarea autospecialei pentru transportarea deșeurilor menajere solide din or. Vatra(repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Bruma
Telefonul de contact
022615806
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2024, 14:05
Data ultimilor modificări
31 iul 2024, 17:05
Valoarea estimată (fără TVA)
118 000 EUR
Achizitii.md ID
21264333
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2055, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vatra, strada Ștefan Vodă, nr. 5
Durata contractului
23 aug 2024 14:11 - 30 dec 2024 14:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
procurarea autospecialei pentru transportarea deșeurilor menajere solide din or. Vatra(repetat) CPV: 34100000-8 - Autovehicule
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fișa tehnică a autospecialei (1).pdf fișa tehnică a autospecialei (1).pdf
Documentele la ofertă
specificația tehnică a autospecialei
30.07.24 14:12
duae 2024.doc
Documentele la ofertă
DUAE
30.07.24 14:12
ds_bunuri_servicii vatra.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart
30.07.24 14:12
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
condițiile de participare
31.07.24 17:05
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AGROTRAC PRIM SRL

Preţul ofertei: 116 900 EUR
Statut: Învingător
Motivul: oferta castigatoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"East Test"

Preţul ofertei: 2 565 640 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
procurarea autospecialei pentru transportarea deșeurilor menajere solide din or. Vatra(repetat)
Data:
30 iul 2024, 17:07
Subiectul întrebării:
termen livrare
Întrebare:
Rugam sa acualizati termenul de livrare in "3 luni si nu mai tarziu de 31.12 2024" dat fiind faptul ca tenderul are loc abia pe 21 august si pina pe 1 noiembrie 2024 vor fi doar 2 luni, ne mai vorbind de termenul necesar pentru primirea deciziei si semnarea contractului de catre dvs.
Răspuns (31 iul 2024, 17:07):
BUna ziua, termenul de livrare a fost adaptat , după necesitatile autorității contractante
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări