1
Perioada de actualizare
de la 30.07.2024 09:34
până la 04.08.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2024 08:00
până la 07.08.2024 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 517 484,17 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iul 2024, 9:34 - 4 aug 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2024, 8:00 - 7 aug 2024, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de îmbunatatire a conditiilor de igiena prin renovarea blocurilor sanitare a I.P. Gimnaziul "Ion Timofei Costin" din s. Ghidighici, mun. Chisinau
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Graur
Telefonul de contact
069048001
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2024, 9:26
Data ultimilor modificări
30 iul 2024, 9:34
Valoarea estimată (fără TVA)
517 484,17 MDL
Achizitii.md ID
21264076
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Durata contractului
9 aug 2024 09:31 - 30 dec 2024 09:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea lucrărilor de îmbunatatire a conditiilor de igiena prin renovarea blocurilor sanitare a I.P. Gimnaziul "Ion Timofei Costin" din s. Ghidighici, mun. Chisinau CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DANIGASING

Preţul ofertei: 410 786,94 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scazut.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Master-Construct

Preţul ofertei: 411 871,78 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

CP INVEST CONSTRUCT

Preţul ofertei: 452 309,19 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări