1
Perioada de actualizare
de la 26.07.2024 11:08
până la 31.07.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2024 12:00
până la 12.08.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 782 393,55 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2024, 11:08 - 31 iul 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2024, 12:00 - 12 aug 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de reparație a Sălii de operații și a încăperilor auxiliare al IMSP Spitalul raional Leova. (Repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Ștefan cel Mare 63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Grețu
Telefonul de contact
026322498
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2024, 11:00
Data ultimilor modificări
28 iul 2024, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 782 393,55 MDL
Achizitii.md ID
21263065
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Ștefan cel Mare 63
Durata contractului
2 sept 2024 11:07 - 31 dec 2024 11:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Conform Caietului de sarcini. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
26.07.24 11:08
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
26.07.24 11:08
anunt.pdf anunt.pdf
Documentele la ofertă
-
26.07.24 11:08
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
26.07.24 11:08
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
26.07.24 11:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 1 284 254,76 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu Decizia nr.01-16/328 din 16.08.2024 a grupului de lucru pentru achiziții publice al IMSP Spitalul raional Leova în cadrul ședinței membrii grupului de lucru analizînd oferta operatorului economic ,,Alarcon Group” SRL a constatat faprtul că, oferta depusă este cea mai avantajoasă din punct de vedere economic și conducîndu-se de prevederile art.26 alin. 1 al Legii nr. 131 din 03.07.2024 ,,privind achizițiile publice” a desmnat-o cîștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

R&V Construct Grup

Preţul ofertei: 1 444 153,92 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări