1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2024 14:28
până la 05.08.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2024 11:00
până la 15.08.2024 11:00
3
Licitaţie
de la 16.08.2024 15:00
până la 16.08.2024 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 691 600 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2024, 14:28 - 5 aug 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2024, 11:00 - 15 aug 2024, 11:00
Începutul licitației: 16 aug 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reînnoire a subscripției și suport pentru produs program „IBM Informix Enterprise Edition”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Covalciuc
Telefonul de contact
022 504881
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2024, 14:04
Data ultimilor modificări
24 iul 2024, 14:28
Valoarea estimată (fără TVA)
4 691 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
46 916 MDL
Achizitii.md ID
21262195
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
2 sept 2024 14:24 - 31 dec 2024 14:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1 Servicii de reînnoire a subscripției și suport pentru produs program „IBM Informix Enterprise Edition” - IBM Informix Enterprise Edition CPU Option Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal, Part. Număr E08SLLL. Serviciile vor fi prestate pentru cantitatea de 1680 PVU, începând cu data de 01.08.2024 până la data de 31.07.2025. Serviciile vor fi prestate în conformitate cu prevederile Contractului Internaţional Passport Advantage al producătorului software-ului IBM Informix Enterprise Edition – compania IBM, precum şi în conformitate cu condiţiile IBM software Subscription and Support, care sunt părţi integrate ale condiţiilor de utilizate a produsului software (https://www.ibm.com/software/passportadvantage/pa_agreements.html , https://www.ibm.com/software/passportadvantage/subscriptionandsupportrenew.html) CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
1.2 Servicii de reînnoire a subscripției și suport pentru produs program „IBM Informix Enterprise Edition” - IBM Informix Enterprise Edition CPU Option Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal, Part. Număr E08SLLL. Serviciile vor fi prestate pentru cantitatea de 350 PVU, începând cu data de 01.10.2024 până la data de 30.09.2025. Serviciile vor fi prestate în conformitate cu prevederile Contractului Internaţional Passport Advantage al producătorului software-ului IBM Informix Enterprise Edition – compania IBM, precum şi în conformitate cu condiţiile IBM software Subscription and Support, care sunt părţi integrate ale condiţiilor de utilizate a produsului software (https://www.ibm.com/software/passportadvantage/pa_agreements.html , https://www.ibm.com/software/passportadvantage/subscriptionandsupportrenew.html) CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentaţia standard.signed.pdf anexe la documentaţia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentaţia standard.signed.pdf
24.07.24 14:28
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare.docx
24.07.24 14:28
age-3011-572-19072024-asp.semnat.pdf age-3011-572-19072024-asp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
age-3011-572-19072024-asp.semnat.pdf
24.07.24 14:28
anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf
24.07.24 14:28
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.signed.pdf
24.07.24 14:28
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie.signed.pdf
24.07.24 14:28
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.docx
24.07.24 14:28
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare.signed.pdf
24.07.24 14:28
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie.doc
24.07.24 14:28
anexe la documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentaţia standard.docx
24.07.24 14:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 4 548 412 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 4 590 200 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 4 590 300 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări