1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2024 15:08
până la 01.08.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.08.2024 10:00
până la 13.08.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 041,67 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2024, 15:08 - 1 aug 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 aug 2024, 10:00 - 13 aug 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor din anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2024, 15:06
Data ultimilor modificări
23 iul 2024, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
11 041,67 MDL
Achizitii.md ID
21261423
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 sept 2024 03:00 - 1 nov 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 17 Suport CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard rechizite de bioru.docx
Documentele la ofertă
-
22.07.24 15:08
anunt de participare rechizite de birou.docx
tenderNotice
-
22.07.24 15:08
duae_new.docx
Documentele la ofertă
-
22.07.24 15:08
caiet de sarcini rechizite de birou.docx
Specificaţie tehnică
-
22.07.24 15:08
declaratie beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
22.07.24 15:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 5 538,54 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 5 920,21 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S.C. BIROLUX-MT S.R.L.

Preţul ofertei: 10 966,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări