1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2024 14:58
până la 07.09.2024 18:02
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2024 18:02
până la 07.10.2024 18:37
au rămas 20 de zile
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 72 800 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2024, 14:58 - 7 sept 2024, 18:02
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2024, 18:02 - 7 oct 2024, 18:37
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicați oferta
Lot nr. 41 Pompă de infuzie (perfuzor), volum mare (caracteristici de bază) 130500
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2024, 14:53
Data ultimilor modificări
5 sept 2024, 18:02
Valoarea estimată (fără TVA)
72 800 MDL
Achizitii.md ID
21261412
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 30 dec 2027 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 41 Pompă de infuzie (perfuzor), volum mare (caracteristici de bază) 130500 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
22.07.24 14:58
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
22.07.24 14:58
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
22.07.24 14:58
acord - cadru 1.doc
Documentele la ofertă
-
22.07.24 14:58
formularele (3).xlsx
Documentele la ofertă
-
5.09.24 18:02
Lot nr. 41 Pompă de infuzie (perfuzor), volum mare (caracteristici de bază) 130500
Data:
6 sept 2024, 17:14
Subiectul întrebării:
Suport Sistem de fixare a pompei de stativul de infuzie obligatoriu
Întrebare:
excludeți acest parametru. pompa este produs compact, cu preț de livrare mic datorită dimensiunilor sale. Livrarea stativului costă suplimentar. Luați stativul din alte surse ieftine, chiar și de pe loc. Pompa posedă clampa dorsală ajustabilă care se solicită în cenițele pompei, poate fi fixată de orice stativ ieftin. iar procurarea acestui stativ din altă parte, chiar și de pe loc, impune cheltuieli suplimentare nejustificate și creșterea irațională a prețului de ofertă
Răspuns (6 sept 2024, 17:36):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 41 Pompă de infuzie (perfuzor), volum mare (caracteristici de bază) 130500
Data:
6 sept 2024, 17:16
Subiectul întrebării:
Circuite ≥ 200 buc. pentru fiectare pompă procurată da, să se indice codul produsului oferit
Întrebare:
excludeți acest parametru. Pompa este de tip deschis și trebuie să fie compatibilă cu orice tip de circuit. Procurați circuitele de la furnizorii de parafarmacie la un preț mai redus, fără a scumpi non-sens costul pompei
Răspuns (6 sept 2024, 17:36):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări