1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2024 14:58
până la 07.09.2024 18:02
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2024 18:02
până la 07.10.2024 18:37
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2024, 14:58 - 7 sept 2024, 18:02
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2024, 18:02 - 7 oct 2024, 18:37
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2024, 14:53
Data ultimilor modificări
5 sept 2024, 18:02
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21261412
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 30 dec 2027 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
22.07.24 14:58
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
22.07.24 14:58
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
22.07.24 14:58
acord - cadru 1.doc
Documentele la ofertă
-
22.07.24 14:58
formularele (3).xlsx
Documentele la ofertă
-
5.09.24 18:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Triumf-Motiv SRL

Preţul ofertei: 982 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 1 290 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Data:
5 sept 2024, 14:57
Subiectul întrebării:
accesorii / consumabile
Întrebare:
Se solicită ca accesorii de unică folosință: vas colector. Totodată, pentru economisirea bugetului rugăm să includeți posibilitatea ofertării vaselor reutilizabile / autoclavabile, să fie admise pentru ofertare cât dispozitive cu vase de colectare cât jetablile, atât și cele reutilizabile. Dacă vasul colector este de singură folosință - să fie oferit 10 buc conform specificației. Dar dacă producătorul oferă vas reutilizabil (sterilizabil de ex. prin autoclavare) - cantitatea să fie micșorată; totodată instituția nu va fi obligată să procure de fiecare dată vas colector pentru fiecare procedură / pacient, eficientizînd cheltuieli și nu fiind în detrimentul actului medical.
Răspuns (6 sept 2024, 13:50):
Solicitarea de a introduce „vas colector” de tip reutilizabil va fi luată în considera pentru viitoarele proceduri.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Data:
5 sept 2024, 15:03
Subiectul întrebării:
consumabil - pansament steril
Întrebare:
Nu toți producători necesită pentru tratarea plăgilor cu vacuum în calitate de consumabil utilizarea pansamentului steril. Rugăm să lărgiți admiterea producătorilor care pot asigura tratarea plăgilor fără utilizarea pansamentului steril, indicînd în specificația tehnică sintagma <<dacă este indicat pentru utilizare de către producător>>
Răspuns (6 sept 2024, 13:50):
Propunerea va fi examinată și luată în considerare pentru viitor. Rugăm respectarea cerinței caietului de sarcini. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Data:
6 sept 2024, 16:56
Subiectul întrebării:
Vas colector reutiizabil - Propunerea va fi luată în considerare pentru viitor
Întrebare:
De ce nu poate fi luată în considerare actualmente? Care este motivul tehnic? În întrebarea cu vas colector reutilizabil au fost expuse motivele rezonabile, iar în calitate de argumentare din partea Dvs - ne vom gândi în viitor. Rugăm să Vă bazați pe temeiuri tehnice rezonabile la formulare caietului de sarcini și să revizuiți parametri atunci când este un moment logic și esențial. Blocați neîntemeiat un parametru rezonabil și eficient pentru trei ani. Revizuiți Vă rugăm caietul de sarcini și lărgiți limitele echipamentelor admise spre competiție
Răspuns (6 sept 2024, 17:35):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Data:
6 sept 2024, 16:58
Subiectul întrebării:
consumabil - pansament steril
Întrebare:
la fel - rugăm să revedeți decizia Dvs sau să întemeiați tehnic refuzul de a revedea parametrul dat. Refuzul actual Dvs de a revedea parametrul dat este unul fără temei și conrtaargumente tehnice
Răspuns (6 sept 2024, 17:35):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Data:
6 sept 2024, 17:51
Subiectul întrebării:
nu este răspuns la întrebare
Întrebare:
creeați obstacole nejustificate nerăspunzînd la subiectul întebării de mai sus formulat clar. obstacol nejustificat este un fapt ilicit
Răspuns (7 sept 2024, 17:43):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Data:
6 sept 2024, 18:13
Subiectul întrebării:
Mărimi pansamente
Întrebare:
Vă rugăm să indicați mărimile minime pentru pansamente. Fără indicarea acestui parametru, evaluarea nu va putea fi efectuată corect și instituțiile nu vor beneficia de produse de care chiar au nevoie, deoarece locul de manevră lăsat de către dumneavoastră este prea mare.
Răspuns (7 sept 2024, 17:44):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări