1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2024 12:58
până la 24.07.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2024 09:00
până la 27.07.2024 09:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 103 700 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2024, 12:58 - 24 iul 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2024, 9:00 - 27 iul 2024, 9:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 1 Legume
Lotul 2 fructe și citrice
Lotul 3 fructe sezon
Lotul 4 semințe,miez,fr.uscate
Lotul 5 sucuri

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cebotaru
Telefonul de contact
022387238
Datele achizitiei
Data publicării
22 iul 2024, 12:58
Data ultimilor modificări
23 iul 2024, 16:14
Achizitii.md ID
21261283
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
23 iul 2024, 16:14
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Va rog sa anexati documentatia standart de atribuire cu specificatiile de pret si tehnica
Răspuns (23 iul 2024, 23:02):
Procedura de achizitie este potrivit HG 870, specificatia de pret si specificatiia tehnica ca model o preliuati din OMF115 DIN 15.09.2021 https://tender.gov.md/ro/content/documenta%C5%A3ia-standard-pentru-realizarea-achizi%C8%9Biilor-publice-de-bunuri-%C8%99i-servicii
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.