1
Perioada de actualizare
de la 18.07.2024 15:13
până la 22.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2024 11:00
până la 25.07.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 143 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2024, 15:13 - 22 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2024, 11:00 - 25 iul 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparații curente a încăperilor clădirii administrative a Direcției SE mun. Orhei (încăperea et.1 nr.11, S-11.4 m2, conform dosarului tehnic a clădirii blocului administrativ nr. cadastral 6401207047.01).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str Eliberării 172/A/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Gijdian
Telefonul de contact
068921693
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2024, 14:53
Data ultimilor modificări
18 iul 2024, 15:13
Valoarea estimată (fără TVA)
143 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21260726
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str Eliberării 172/A/3
Durata contractului
29 iul 2024 15:11 - 31 dec 2024 15:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparații curente a încăperilor clădirii administrative a Direcției SE mun. Orhei (încăperea et.1 nr.11, S-11.4 m2, conform dosarului tehnic a clădirii blocului administrativ nr. cadastral 6401207047.01). CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_1.pdf anunt de participare_1.pdf
Documentele la ofertă
-
18.07.24 15:13
caiet de sarcini_1.pdf caiet de sarcini_1.pdf
Documentele la ofertă
-
18.07.24 15:13
Documentele lotului
anunt de participare.docx
-
18.07.24 15:13
modele documente.docx
-
18.07.24 15:13
caiet de sarcini.docx
-
18.07.24 15:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Strongboss Construct

Preţul ofertei: 92 064,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cu cel mai mic pret, justificarea ofertei scăzute
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Dinamic Construct

Preţul ofertei: 131 382,83 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Remontnic

Preţul ofertei: 141 063 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări