1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2024 17:57
până la 31.07.2024 18:31
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2024 18:31
până la 22.08.2024 18:31
3
Licitaţie
de la 23.08.2024 14:51
până la 23.08.2024 15:01
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 77 400 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2024, 17:57 - 31 iul 2024, 18:31
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2024, 18:31 - 22 aug 2024, 18:31
Începutul licitației: 23 aug 2024, 14:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 71 Spirograf 260500
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2024, 17:49
Data ultimilor modificări
29 iul 2024, 18:31
Valoarea estimată (fără TVA)
77 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
77,40 MDL
Achizitii.md ID
21259813
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 sept 2024 03:00 - 31 mart 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 71 Spirograf 260500 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.24 17:57
duae_ro_0 _partea ii.doc
Documentele la ofertă
-
16.07.24 17:57
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.24 17:57
lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
-
16.07.24 17:57
formularele_partea ii.xlsx
Documentele la ofertă
-
29.07.24 18:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AELO GRUP

Preţul ofertei: 92 248 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 92 250 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 71 Spirograf 260500
Data:
31 iul 2024, 17:06
Subiectul întrebării:
verificare aparat
Întrebare:
Explicati sensul la urmatoarele cuvinte -VERIFICARE APARAT ? / UP-GRAOBLIGATORIRE SOFTWARE / Alta intrebare, se solicita display touchscreen, pentru ce sa mai solicitati obligatoriu si butoane ? - sau butoane si fara touchscreen, - sau touchscreen dar nu obligatoriu si butoane. Anii precedenti la acest cod generic nu exista urmatoarea solicitare: Baterie interna min. 4 ore, obligatoriu. Intr-un final - specificatia la care sa ajuns astazi favorizeaza doar un singur producator.
Răspuns (31 iul 2024, 18:19):
1.Conform cerințelor tehnice se solicită „Transfer obligatorie la PC / verificare aparat”. Este necesar ca dispozitivul care se conectează la un calculator să efectueze un seft test intern. Un test standard de verificarea a dispozitivului. 2. Conform cerinței se solicită „Transfer obligatorie la PC / up-grade obligatorie software”, posibilitatea de înnoirea softului. 3. Conform cerinței se solicită „ Display / touchscreen, obligatoriu”, pe acesta să fie afișat și „ taste alfanumerice”, pentru posibilitatea de introducere a datelor pacienților. Ce ține de baterie, este o necesitate pentru un dispozitiv de tip portabil să dispună o autonomie cât mai mare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări