1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2024 16:19
până la 22.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2024 11:00
până la 05.08.2024 07:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 014 523 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2024, 16:19 - 22 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2024, 11:00 - 5 aug 2024, 7:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

ÎMBUNĂTĂȚIREA CONDIȚIILOR DE IGIENĂ ÎN LT ”A.PUȘKIN” DIN OR.DONDUȘENI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Padnevici Alina
Telefonul de contact
+37379549332
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2024, 16:12
Data ultimilor modificări
16 iul 2024, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
1 014 523 MDL
Achizitii.md ID
21259706
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Durata contractului
12 aug 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
ÎMBUNĂTĂȚIREA CONDIȚIILOR DE IGIENĂ ÎN LT ”A.PUȘKIN” DIN OR.DONDUȘENI CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_.docx
Documentele la ofertă
-ANUNT
16.07.24 16:19
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-DOCUMENTATIA STANDARD
16.07.24 16:19
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
16.07.24 16:19
reparatii la vicee f1.docx
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
16.07.24 16:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Inteligent Instal

Preţul ofertei: 816 433,62 MDL
Statut: Învingător
Motivul: CORESPUNDE OFERTA
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 974 295,97 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări