1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2024 15:05
până la 22.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2024 10:00
până la 26.07.2024 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 181 575,14 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2024, 15:05 - 22 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2024, 10:00 - 26 iul 2024, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţie a sistemei pluviale exterioare, pardoseala holului şi scările edificiului Academiei “Ştefan cel Mare” a MAI, str.Gh.Asachi 21,
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHELAN DUMITRU
Telefonul de contact
079414186
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2024, 14:44
Data ultimilor modificări
16 iul 2024, 15:07
Valoarea estimată (fără TVA)
181 575,14 MDL
Achizitii.md ID
21259571
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Durata contractului
1 aug 2024 14:57 - 30 dec 2024 14:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie a sistemei pluviale exterioare, pardoseala holului şi scările edificiului Academiei “Ştefan cel Mare” a MAI, str.Gh.Asachi 21, CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (4).doc
Documentele la ofertă
-
16.07.24 15:05
documentația standard (1).docx
Documentele la ofertă
-
16.07.24 15:05
contul iban acad. (garantie, participare).docx
Documentele la ofertă
-
16.07.24 15:07
contul iban acad. (garantie, bina executie).docx
Documentele la ofertă
-
16.07.24 15:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 175 727,51 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări