Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21254973
1
Perioada de actualizare
de la
12.07.2024 15:45
până la 29.07.2024 12:00
până la 29.07.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
29.07.2024 12:00
până la 12.08.2024 17:00
până la 12.08.2024 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 590 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 iul 2024, 15:45 - 29 iul 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 iul 2024, 12:00 - 12 aug 2024, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de înlocuire a pilonilor defectați și montarea pilonului suplimentar
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2024, 15:45
Data ultimilor modificări
17 iul 2024, 17:26
Achizitii.md ID
21254973
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot nr.1: LEA-110kV Strășeni 330 - Hîncești (înlocuire piloni defectați)
Buget: 1330000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot nr.2: LEA-110 kV derivația la SE Cărpineni de la LEA 110 kV Strășeni 330 - Hîncești (înlocuire piloni defectați)
Buget: 260000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lot 3: LEA-110 kV Cărpineni- Cococeni cu derivație la SE Cioara (înlocuire piloni defectați – 9 buc. și montare pilon suplimentar – 1 buc.)
Buget: 460000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lot nr.4: LEA-330kV Cioara – Huși (România) (înlocuire piloni defectați)
Buget: 540000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari de inlocuire a pilonilor si montare suplimentara.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari de inlocuire a pilonilor si montare suplimentara.signed.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achiziție
12.07.24 15:45
declaratia operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
Declarația privind situația personală a operatorului economic, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
12.07.24 15:45
experienta similara.docx
Documentele la ofertă
Declarație privind experiența similară, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
12.07.24 15:45
formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
12.07.24 15:45
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
12.07.24 15:45
Data:
16 iul 2024, 15:42
Subiectul întrebării:
termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua. Referitor la termenul de livrare luna septembrie. Daca de luat in considerarie asa factori ca
- perioada de contestare dupa anuntarea rezultatelor
- semnarea contractului
- primirea autorizatiei pentru transportarea pilonilor
- transportarea a 70 piloni pe timp de canicula s.a.
Posibil livrarea a 73 piloni in luna septembrie sa nu fie reala
Răspuns (16 iul 2024, 16:31):
Se solicită să analizați repetat cerințele caietului de sarcini, întrucât pentru achiziția "Lucrări de înlocuire a pilonilor defectați și montarea pilonului suplimentar" nu există prevederea livrării în luna septembrie a cantității de piloni indicate de către Dvs
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK