1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 531 MDL

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str .M.Eminescu 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marcela Lucas
Telefonul de contact
023023218
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2024, 15:12
Data ultimilor modificări
10 iul 2024, 15:22
Valoarea estimată (fără TVA)
3 531 MDL
Achizitii.md ID
21253428
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str .M.Eminescu 16
Durata contractului
1 apr 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hirtie de birou CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Registru 96 foi CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Caiet de 48 foi CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
img_20240710_0001.pdf img_20240710_0001.pdf
Documentele la ofertă
-
10.07.24 15:22
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări