1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2024 14:56
până la 23.07.2024 10:00
au rămas 10 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 23.07.2024 10:00
până la 20.08.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 23 796 120 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2024, 14:56 - 23 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 iul 2024, 10:00 - 20 aug 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2024, 14:56
Data ultimilor modificări
10 iul 2024, 16:45
Achizitii.md ID
21253338
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 25 model-contract.signed.pdf anexa nr. 25 model-contract.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 25 model-contract.signed.pdf
10.07.24 14:56
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
10.07.24 14:56
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
10.07.24 14:56
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
10.07.24 14:56
propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
propunere financiară.docx
10.07.24 14:56
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
10.07.24 14:56
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
10.07.24 14:56
propunere financiară.signed.pdf propunere financiară.signed.pdf
Documentele la ofertă
propunere financiară.signed.pdf
10.07.24 14:56
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
10.07.24 14:56
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
10.07.24 14:56
Data:
10 iul 2024, 16:45
Subiectul întrebării:
GB
Întrebare:
Buna ziua stimata Autoritatea contractanta solicitam sa revizuiti conditiile garantiei bancare de buna executie 10% in forma de transfer la contul AC in optiunile permise de legislatia in vigoare, adica optiuni ca: retineri succesive din platile lunare depozitate pe un cont curent special sau in forma de scrisoare bancara eliberata de o banca comerciala
Răspuns (11 iul 2024, 10:47):
Stimate operator economic, Cerința de depunere a garanției de bună execuție a contractului, în cuantum de 10% din suma totală a contractului cu TVA prin transfer la contul autorității contractante, este obligatorie și nu se modifică. Potrivit prevederilor art. 68 alin. (8), (9) și (12) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia, care se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Totodată, în conformitate cu prevederile pct. 151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 638/2020, autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări. Respectiv, autoritatea contractantă a asigurat respectarea prevederilor legale și a indicat în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.
Data:
10 iul 2024, 19:49
Subiectul întrebării:
10%
Întrebare:
In loc beneficiaru sa achite avans 10%,,antreprenorul din start ii obligat sa transfere 10% la contul beneficiarului.Aceasta asa numita garantie de buna executie are scop de a limita concurenta .
Răspuns (11 iul 2024, 10:47):
Stimate operator economic, Cerința de depunere a garanției de bună execuție a contractului, în cuantum de 10% din suma totală a contractului cu TVA prin transfer la contul autorității contractante, este obligatorie și nu se modifică. Potrivit prevederilor art. 68 alin. (8), (9) și (12) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia, care se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Totodată, în conformitate cu prevederile pct. 151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 638/2020, autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări. Respectiv, autoritatea contractantă a asigurat respectarea prevederilor legale și a indicat în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.
Data:
11 iul 2024, 11:31
Subiectul întrebării:
Metoda prezentării garanției de bună execuție în valoare de 10 %
Întrebare:
Bună ziua! În contextul în care autoritatea contractantă acceptă pentru garanția de ofertă anexa nr. 9 din Documentația Standard, autoritatea contractantă va accepta și formularul de garanție pentru buna execuție a contractului în valoare de 10 % eliberat de banca deținătoare de cont?
Răspuns (11 iul 2024, 14:34):
Garanția pentru ofertă (2% din suma ofertei fără TVA) se constituie prin una dintre următoarele forme: a) Scrisoare de garanție bancară, conform Anexei nr. 9 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021, sau b) transfer la contul autorităţii contractante. Garanția de bună execuție a contractului (10% din suma totală a contractului cu TVA) se constituie prin transfer pe contul autorității contractate. Alte forme de depunere a garanției de bună execuție a contractului, nu se acceptă.
Data:
11 iul 2024, 12:21
Subiectul întrebării:
Documentatia tehnica ascensoare
Întrebare:
Buna ziua, publicati va rog desenele tehnice pentru ascensoare. Dimensiunele golului in plan si pe verticala. Multumesc
Data:
11 iul 2024, 14:11
Subiectul întrebării:
Garantie
Întrebare:
Stimata AC, avand in vedere ca obiectul este multianual, pentru anul acesta aveti aprobata o parte din finantare, iar pentru 2025 inca este incert daca se va aproba restul sumei sau doar o parte sau deloc, este o masura disproportionala ca sa cereti transferarea a circa 2,4 milioane de lei la contul Dvs timp de aproape 2 ani, suma blocata aiurea. Parerea noastra este ca in timp ce nu aveti aprobata toata suma pe anul acesta pentru lucrari, respectiv sunteti nevoiti sa treceti executarea lucrarilor pentru 2025, aveti la fel cel putin un pic de bun simt si nu puneti pe carca OE problemele voastre. Aprobati atunci toata suma pe anul acesta, Oe castigator efectuiaza toate lucrarile si va transfera suma garantiei pe un termen mai scurt, nu pe 1 an jumate, si cu riscul ca nustiu ce sa se intample.
Data:
11 iul 2024, 14:47
Subiectul întrebării:
Adresare colegilor
Întrebare:
Noi suntem prosti,noi am favorizat aceste condiții cu anii…ne-am bătut cu prețuri mizere,ca ulterior condițiile să devină așa de drastice,cerșim condiții favorabile ca ulterior să venim cu -35,…40%,sa blochezi atitea finanțe ca să faci 3 copeici,dala naibii ,băgați vreo 200 de întrebări la tema….
Răspuns (11 iul 2024, 14:53):
Stimati operatori economici, in perioada clarificarilor se adreseaza intrebari care se refera la cerintele tehnice, in particular, si la conditiile documentatiei de atribuire, in general. Va rugam sa pastrati decenta in mesajul intrebarilor publicate pe platforma, fara a initia dialoguri intre Dvs care nu se refera la procedura de achizitie. Operatorii economici, potentiali ofertanti, vor elabora oferta in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Data:
11 iul 2024, 17:08
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Bună ziua. Dat fiind complexitatea lucrărilor ar trebui să existe proiect tehnic pentru fiecare compartiment. Cum putem face cunoștință cu proiectul ?
Data:
12 iul 2024, 09:50
Subiectul întrebării:
buna ziua.
Întrebare:
Avem experiente destule in care suntem implicati nu din vina noastra,da din vina beneficiarului.Va dau un exemplu,o scoala din mun.Chisinau a incheiat un contract cu compania noastra pe parcursul anului 2023 tot era super de bine cu achitarile,cum a venit anul 2024 finantare sa stopat,am depus garantia de buna executie din momentul semnarii contractului pe contul beneficiarului in valoare de 1 300 000lei,la moment lucrairle sunt stopate pe parcursul a trei luni,ba mai mult scoala are datorii fata de compania noastra.Garantia este blocata,lucrarile stopate,datoria neachitata, beneficiaru stringe din umeri si spune sorry da nu putem sa va ajutam ca banii nu au intrat in contul scolii din bugetul de stat sau de la primarie.Beneficiaru nu duce nici o raspundere,lui ii paralel,daca vrai dreptate dute si de judeca vreo 5 ani si poate ai gasi dreptate.Aceasta situatie este des intalnita in RM.La moment cum ii tendinta de a oferi preturi mizere,potentialul antreprenor nu o sa aiba la final profit in valoare de 10%Ca sa ivitama asa gen de situatii,revedeti cerinta ca din start sa transferam 10% ca garantie de buna executie.Intelegem ca ii un obiect important si ASP este o agentie care genereaza venituri mari,nu cred ca are nevoie de 10% din banii nostri.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.