1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2024 13:49
până la 15.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2024 11:00
până la 18.07.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 416 656,30 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2024, 13:49 - 15 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2024, 11:00 - 18 iul 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparații curente.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4324, MOLDOVA, Căuşeni, s.Tănătari, Causeni s.Tanatari
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cîrlig Ion
Telefonul de contact
024377236
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2024, 13:49
Data ultimilor modificări
10 iul 2024, 20:00
Achizitii.md ID
21252877
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare 10.07.2024.pdf anunt de participare 10.07.2024.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare 10.07.2024.pd
10.07.24 13:49
formular standart al docomentului unic de achizitii europene duae.pdf formular standart al docomentului unic de achizitii europene duae.pdf
Documentele la ofertă
-formular standart al docomentului unic de achizitii europene duae.pdf
10.07.24 13:49
duae_ro_0(1).doc
Documentele la ofertă
-duae_ro_0(1).doc
10.07.24 13:49
document standart pentru realizarea achizitiilor publice pentru lucrari.docx
Documentele la ofertă
-document standart pentru realizarea achizitiilor publice pentru lucrari.docx
10.07.24 13:49
документ microsoft office word.docx
Documentele la ofertă
-anunț de participare în word
10.07.24 13:49
caiet de sarcini pentru cererea ofertei de preţ.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini pentru cererea ofertei de preţ.docx
10.07.24 13:49
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini.pdf
10.07.24 13:49
documente standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari.pdf documente standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari.pdf
Documentele la ofertă
-documente standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari.pdf
10.07.24 13:49
Data:
10 iul 2024, 20:00
Subiectul întrebării:
propunerea ofertelor
Întrebare:
Conform legii 131/2015 articolul 57 alin (6) În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 7 zile pentru bunuri şi de 12 zile pentru lucrări şi servicii, rugăm să modificați termenii de depunere a ofertelor de minim 12 zile, multumim
Răspuns (11 iul 2024, 08:42):
Va fi modificat.
Data:
10 iul 2024, 20:05
Subiectul întrebării:
garantia lucrarilor
Întrebare:
pentru asa tipuri de lucrari la drum din varianta alba, prea mult cereti garantie, modificati termenul conform normelor in vigoare, pentru garantia lor d-voastra intrun an de zile cel putin de 3 ori trebuie sal profilati si sal scarificati..
Răspuns (11 iul 2024, 08:45):
modificăm termenul la 2 ani.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.