1
Perioada de actualizare
de la 09.07.2024 15:34
până la 28.07.2024 14:35
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2024 14:35
până la 18.08.2024 14:35
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iul 2024, 15:34 - 28 iul 2024, 14:35
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2024, 14:35 - 18 aug 2024, 14:35
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 3 Xpert Check, N5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
9 iul 2024, 15:30
Data ultimilor modificări
26 iul 2024, 14:35
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21252006
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2027 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 3 Xpert Check, N5 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
acord - cadru 1.doc
Documentele la ofertă
-
9.07.24 15:34
contract program national.docx
Documentele la ofertă
-
9.07.24 15:34
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
9.07.24 15:34
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
9.07.24 15:34
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
26.07.24 14:35
anunt_de_participare hepatite.signed.pdf anunt_de_participare hepatite.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.07.24 14:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Medist Grup SRL

Preţul ofertei: 94 944,96 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări