1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2024 13:28
până la 01.08.2024 14:49
2
Propunerea ofertelor
de la 01.08.2024 14:49
până la 11.08.2024 14:49
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2024, 13:28 - 1 aug 2024, 14:49
Perioada de depunere a ofertelor: 1 aug 2024, 14:49 - 11 aug 2024, 14:49

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anunțului de participare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugeniu Abașev
Telefonul de contact
(022)27-74-76
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2024, 13:28
Data ultimilor modificări
11 iul 2024, 13:42
Achizitii.md ID
21250988
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
11.07.24 13:28
Data:
11 iul 2024, 13:42
Subiectul întrebării:
Garantia bancara 1%
Întrebare:
Buna ziua. Ati indicat in caietul de sarcini ca e posibil de transferat pe contul institutiei Garantia Bancara de 1%, astfel va rugam sa indicati conul unde trebuie de transferat. Multumim anticipat.
Răspuns (15 iul 2024, 14:22):
Bună ziua. Vedeți pct. 15 din Caietul de sarcini.
Data:
11 iul 2024, 15:08
Subiectul întrebării:
Lot 2 Monitor + doc station
Întrebare:
Va rugam sa precizati, cu referire la (Doc station: Conectare: PC USB Type-C. Ports: min.2 USB 3.0, 1 x RJ-45, min. 1 x HDMI, min. 1 x USB-C) - aceast statie de andocare trebuie sa fie integrata in monitor sau separata?
Răspuns (18 iul 2024, 13:16):
Dispozitiv separat cu conexiune prin port USB Type-C
Data:
11 iul 2024, 15:11
Subiectul întrebării:
Lot 1 (1.1 si 1.2) licente
Întrebare:
cu referire la licenta Sistem de operare: Licențiat și compatibil cu aplicațiile utilizate în procesul educațional (ex. SO Microsoft Windows 11 + Microsoft Office 2021, etc.) - vă rugpam sa anexati sau indicati nr. de scrisoare de eligibilate Microsoft, pemtru a putea prezenta producatorilor de Hardware)
Răspuns (18 iul 2024, 13:17):
La moment scrisoare de eligibilate Microsoft nu este valabilă
Data:
11 iul 2024, 15:15
Subiectul întrebării:
Lot 1 (1.1 si 1.2) Microsoft Office 2021
Întrebare:
Va rugam sa precizati, cu referire la cerinta Microsoft Office 2021 - tipul licentelor solicitate, Vor fi acceptate office conform clasificarii Microsoft pentru institutiile Educationala si anume Office Home & Student 2021, sau se accepta Office 365?
Răspuns (30 iul 2024, 11:20):
Bună ziua. Se acceptă Office 365.
Data:
11 iul 2024, 15:21
Subiectul întrebării:
43. Documente obligatorii la depunerea ofertei
Întrebare:
Cu referire la punctul 13 - Confirmarea calității produsului la capitolul Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: a fost olicitat cu caracter obligatoriu MAF (Scrisoare de autorizație de la Producător pentru concursul respectiv) pentru Hard sau alt act relevant în acest sens Original, confirmată prin semnătura Participantului. Va rugam sa precizati daca Certificatul de Conformitate va fi acceptat ca dovada de Confirmarea calității produsul?
Răspuns (30 iul 2024, 11:26):
Bună ziua. Certificatul de Conformitate va fi acceptat.
Data:
11 iul 2024, 15:24
Subiectul întrebării:
Anexa nr.18
Întrebare:
Buna ziua. In anuntul de participare, in documentele obligatorii solicitate se regaseste Certificat sau contract cu unitate service centru SI formularul din Anexa 18. Va rugam sa verificati daca nu s-a comis o eroare cind s-a mentionat cuvintul "si" Anexa 18 in loc de "sau" Anexa 18, deoarece un Agent economic care este autorizat de producator ca fiind Service centru autorizat pe teritoriu RM nu are cum sa completeze Anexa 18 de la Tert sustinator.
Răspuns (15 iul 2024, 14:30):
Bună ziua. Anexa nr. 18 se va completa corespunzător situației.
Data:
11 iul 2024, 15:26
Subiectul întrebării:
20. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: 70 zile calendaristice din data semnării contractului.
Întrebare:
Vă informăm că, 70 de zile calendaristice pentru cantitate de echipament indicată nu este suficienta pentru a indeplini o comanda de producere avand in vedere ca liderii mondiali in producerea echipamentului de calcul, dispun de linii de producere in mare parte china. Doar producere acestora poate la unele modele depasi 2 luni. Respectiv, pentru utilizarea eficienta a banilor publici in conditiile in care criteriul de evaluare este pretul cel mai scăzut, pentur a obtine o asemena oferta, este indicat un termen de cel putin 90 de zile. Vă solicitam respectuos revizuirea acestui termen de 70 de zile de oarece implica logistica pe aer costisitoare.
Răspuns (15 iul 2024, 14:32):
Bună ziua. Obiecția dvs se acceptă. Astfel operatorii economici interesați pot oferta un termen de livrare de până la 90 zile.
Data:
11 iul 2024, 15:29
Subiectul întrebării:
livrarea si instalarea bunurilor
Întrebare:
Va rugam sa concretizati unde vor fi livrate si instalate bunurile.
Răspuns (30 iul 2024, 14:49):
Bună ziua. Bunurile vor fi livrate la sediul beneficiarului.
LOT 2 Echipamente periferice
Data:
17 iul 2024, 14:03
Subiectul întrebării:
Scanner
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați dacă ar trebui să se înțeleagă că timpul de scanare indicat este în modul continuu pe o coală A4, de ex. viteza trebuie sa fie de cel putin 46,15 ppm?? Sau este suficient 45? - de regulă, scanerele de documente sunt echipate cu o interfață USB, adesea USB 3.0, dar acesta este USB Type-B. În același timp, este specificată cerința pentru o conexiune gazdă USB Type-A x1, ceea ce este tipic pentru MFP-uri, dar nu și pentru scanerele de documente.
Răspuns (30 iul 2024, 11:23):
Bună ziua. Viteza de scanare este specificată in anunț - cel puțin 1,3 sec. La interfața și conectori trebuie să fie USB Type A și Type B
Panou interactiv cu suport mobil
Data:
17 iul 2024, 14:21
Subiectul întrebării:
Panou interactiv
Întrebare:
Pentru un lucru mai productivsi confortabil mariti va rog parametrii minimi a panoului interactiv, mai ales ca bugetul permite. Ca exemplu: 1.Spațiul de stocare este de doar 32 GB, ceea ce, astăzi, este extrem de mic, având în vedere dimensiunea aplicațiilor care pot fi instalate! Bănuiesc că un dispozitiv modern ar trebui să aibă 128 GB de stocare! 2.Nu există cerințe pentru performanța procesorului încorporat cel puțin, acesta trebuie să fie un procesor cu 8 nuclee cu o frecvență de cel puțin 2 GHz. 3.Nu există cerințe pentru sticlă de protecție și echipamente pentru școli, luați în considerare aproximativ următoarele - sticlă călită de cel puțin 4 mm 4.Cerințele indică - 1 x creioane (stylus), ceea ce nu este suficient pentru o instituție de învățământ - dar cum rămâne cu munca în comun? Norma pentru afișajele educaționale este prezența a două stilouri în configurația de bază. 5.Afișajul este conceput pentru educație, dar nu există nicio cerință pentru un ecran, care afectează direct calitatea afișajului și viziunea elevilor. Un panou IPS cu un unghi de vizualizare de 178° este considerat norma.
Răspuns (30 iul 2024, 11:24):
Bună ziua. Cerințele tehnice prezentate în anunț au fost stabilite conform Standardelor minime de dotare cu mijloace TIC, aprobate prin Ordin MEC și avizate de AGE.
Data:
17 iul 2024, 15:43
Subiectul întrebării:
Panou interactiv cu suport mobil. ÎNTREBAREA DE MAI SUS CONȚINE INFORMAȚII ERONATE
Întrebare:
Și anume ce tine de sticla de protecție. Rezistenta ecranului se arată în MOHS - cu cât mai mare coeficientul, cu atât mai buna este protecția. Vedeți linkul următor pentru a înțelege ca grosimea sticlei de protecție nu trebuie să constituie un parametru tehnic obligatoriu, iar duritatea sticlei - trebuie. https://www.youtube.com/watch?v=cgtUJx2iEys
Răspuns (30 iul 2024, 11:25):
Bună ziua. Cerințele tehnice prezentate în anunț au fost stabilite conform Standardelor minime de dotare cu mijloace TIC, aprobate prin Ordin MEC și avizate de AGE.
Data:
31 iul 2024, 09:54
Subiectul întrebării:
Livrarea si instalarea bunurilor
Întrebare:
Cumparatorul si Beneficiarul reprezinta aceiasi persoana?
Răspuns (31 iul 2024, 10:53):
Bună ziua. Din punct de vedere juridic, MEC are calitatea de Cumpărător/Beneficiar.
Data:
1 aug 2024, 12:18
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
Va rugam sa precizati daca pentru lotul 1 notebook 17 bucati si notebook 80 bucati , daca se accepta pentru ambele modele de notebookuri diagonala de 15,6 inch.??
Răspuns (1 aug 2024, 14:32):
Bună ziua. Rugăm să respectați cerințele de la pct. 8 al Anunțului de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.