Achiziţie publică
21250372
Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul „Reparații capitale a sediului Administrației Naționale a Penitenciarelor, nivelele 1-3, demisol, cu amenajarea teritoriului adiacent”.
1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2024 17:17
până la 15.07.2024 15:00
până la 15.07.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2024 15:00
până la 22.07.2024 10:00
până la 22.07.2024 10:00
3
Licitaţie
23.07.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 iul 2024, 17:17 - 15 iul 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 iul 2024, 15:00 - 22 iul 2024, 10:00
Începutul licitației:
23 iul 2024, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul „Reparații capitale a sediului Administrației Naționale a Penitenciarelor, nivelele 1-3, demisol, cu amenajarea teritoriului adiacent”.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2024, 13:20
Data ultimilor modificări
8 iul 2024, 17:19
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21250372
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
29 iul 2024 18:00 - 31 dec 2024 18:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul „Reparații capitale a sediului Administrației Naționale a Penitenciarelor, nivelele 1-3, demisol, cu amenajarea teritoriului adiacent”.
CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
RESURS POINT
Preţul ofertei:
500 000 MDL
Statut:
Învingător
Corespunderea cerințelor de calificare
06.09.24 15:25
Motivul: Corespunderea cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
scan20240721231721.semnat.pdf
scan20240721231721.semnat.pdf
ID: 3bc9f3d9-1e6c-4770-ba97-55d361461718
Documente de calificare
Data încărcării:
21.07.24 23:40
Data deschiderii:
22.07.24 10:04
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK