Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
08.07.2024 09:57
până la 09.07.2024 16:30
până la 09.07.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la
09.07.2024 16:30
până la 12.07.2024 17:00
până la 12.07.2024 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
337 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 iul 2024, 9:57 - 9 iul 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
9 iul 2024, 16:30 - 12 iul 2024, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4723, MOLDOVA, Briceni, s.Criva, -
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2024, 16:57
Data ultimilor modificări
15 iul 2024, 8:00
Achizitii.md ID
21249804
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparatia a drumurilor locale din satul Criva, raionul Briceni
Buget: 337000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
9 iul 2024, 14:18
Subiectul întrebării:
Rugaminte
Întrebare:
Anexati formularul nr. 1 desfasurat sa vedem resursele.
Răspuns (9 iul 2024, 14:25):
Stimate ofertant documentul solicitat este plasat pe platformă cu denumirea „ 202407080954_Caiet de sarcini drum local 2024.docx” documentul nr.3
Data:
9 iul 2024, 14:36
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Forma desfășurată cu materialele și utilajele utilizate
Răspuns (9 iul 2024, 14:51):
Formularul nr.1 este în fișierul Caiet de sarcini drum local 2024.
Data:
9 iul 2024, 14:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Întrebare: Buna ziua. Prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69, anexa 23 din documentația standart aveți obligația să publicați forma 1 desfășurată, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, F1 desfășurată nu e identica cu F1 care ați publicat. Pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin contestarea licitație Vă recomandăm să Vă conformați cadrului legal
Răspuns (9 iul 2024, 15:04):
Stimate ofertant vă rog faceți cunoștință cu toate fișierele plasate la procedura de achiziție în cauză și a să găsiți informația solicitată.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK