1
Perioada de actualizare
de la 05.07.2024 13:05
până la 15.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2024 11:00
până la 22.07.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 451 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iul 2024, 13:05 - 15 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2024, 11:00 - 22 iul 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de menținere a licențelor soluției pentru eficientizarea procesului de monitorizare a transparenței acționarilor și analizei la distanță în domeniul combaterii spălării banilor și finanțării terorismului (SAS)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2024, 13:05
Data ultimilor modificări
8 iul 2024, 12:24
Achizitii.md ID
21249240
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
5.07.24 13:05
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
5.07.24 13:05
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
5.07.24 13:05
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
5.07.24 13:05
Data:
8 iul 2024, 12:24
Subiectul întrebării:
perioada serviciilor solicitate
Întrebare:
Buna ziua. In Caiet de sarcini este mentionata doar perioada de finalizare pana la 31.12.2024, dar care este perioada de inițiere a serviciilor?
Răspuns (9 iul 2024, 15:12):
În condițiile de suport de la producătorul SAS oferit pentru licențele soluției SAS – AML , stipulate în ”Master License Agreement” nr. 123574 din 10.03.2021, suportul trebuie să acopere o perioadă de 12 luni după expirarea perioadei de de garanție, în cazul dat de până la 31.12.2024, BNM la moment fiind în perioada de grație începând cu 01.01.2024
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.