Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 403 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2024, 19:48 - 16 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2024, 11:00 - 19 aug 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Soluție de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal - soluție HR

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2024, 19:48
Data ultimilor modificări
19 aug 2024, 11:00
Achizitii.md ID
21248813
CPV
48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Data:
8 iul 2024, 10:38
Subiectul întrebării:
Care este atitudinea Beneficiarului dacă i se va propune o soluție de-a gata?
Întrebare:
Bună ziua, în cazul că avem produsul nostru, care conține o parte din modulele solicitate în caietul de sarcin, banca ar fi cointeresată să le analizeze ?
Răspuns (9 iul 2024, 13:41):
Ca răspuns la întrebarea de clarificare vrem să menționăm că conform cerințelor din caietul de sarcini (CF.1) cât și criteriilor de calificare specificate în anunțul de participare Soluția ofertată trebuie sa fie de tip comercial (COTS -Commercial off the shelf). Nu se accepta dezvoltări în acest sens, ci doar configurări sau personalizări la nivelul produsului software ofertat. La fel este de menționat că Ofertantul trebuie să facă dovada corespunderii soluției ofertate față de cerințele din oferta tehnică (Caietul de sarcini – Anexa 4 „Cerințe”). În acest sens, ofertanții vor include în oferta tehnică link-urile de acces a înregistrărilor video ale sesiunilor demonstrative. În aceeași ordine de idei, luând în calcul că evaluarea ofertelor va fi conform criteriului cel mai bun raport calitate-cost, fiecare ofertă va fi evaluată conform criteriilor de performanță specificate în anunțul de participare afferent corespunderii ofertei la cerințele functionale și non-funcționale.
Data:
8 iul 2024, 16:15
Subiectul întrebării:
Există deja un sistem de HRM care se utilizează la moment?
Întrebare:
Suntem curioși dacă există un sistem de HRM care se utilizează la moment și de asemenea dacă sunteți în căutarea unei aplicații complet noi, ce poate fi ajustată și modificată după cerințele voastre. O zi bună!
Răspuns (9 iul 2024, 15:18):
Ca răspuns la prima parte a întrebării de clarificare vrem să comunicăm că la moment BNM utilizează un sistem HR care acoperă doar o parte din procesele HR așa ca: gestiunea structurii organizatorice, evidența timpului de muncă, evidența fișelor personale ale angajaților, etc, totodată conform cerințelor din caietul de sarcini (CNF 7, CI 10 și CI 12) soluția ofertată trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM și să asigure integrarea cu soluția HR actuală. Cu referire la partea a doua a întrebării conform (CF.1) Soluția ofertată trebuie sa fie de tip comercial (COTS -Commercial off the shelf). Nu se accepta dezvoltări în acest sens, ci doar configurări sau personalizări la nivelul produsului software ofertat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.