1
Perioada de actualizare
de la 03.07.2024 15:39
până la 10.07.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.07.2024 09:00
până la 17.07.2024 09:00
3
Licitaţie
de la 18.07.2024 14:00
până la 18.07.2024 14:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 49 775 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iul 2024, 15:39 - 10 iul 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iul 2024, 9:00 - 17 iul 2024, 9:00
Începutul licitației: 18 iul 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Biblioraft A4, PVC, 50 mm. Confecționat din carton rigid, plastifiat, Mecanism metalic rezistent, cotorul este prevăzut cu buzunar pentru etichetă, inel de prindere; margine metalică pentru protecția laturilor inferioare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Cotorobai
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
3 iul 2024, 14:53
Data ultimilor modificări
5 iul 2024, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
49 775 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
149,32 MDL
Achizitii.md ID
21247722
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
1 aug 2024 00:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1 Biblioraft-lățimea cotorului 50mm CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 280.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
1.2 Biblioraft-lățimea cotorului 70mm CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 280.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
1.3 Mapă din plastic cu șină metalică CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 380.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
1.4 Mapă din plastic cu șină simplă CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 380.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
1.5 Folii de protecție A4-50mkm, CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 410.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
1.6 Mapă din carton cu șină din metal CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1010.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
1.7 Mapă din carton cu șireturi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1240.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formular duae omf nr.72 din 2020.doc
Documentele la ofertă
-
3.07.24 15:39
declaratie beneficiar confirmarea identității.doc
Documentele la ofertă
-
3.07.24 15:39
rechizite bancare pentru garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.24 15:39
rechizite bancare pentru garanția pentru ofertă.docx
Documentele la ofertă
-
3.07.24 15:39
anunt de participare rechizite de birou modificat la 05.07.2024.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare rechizite de birou.docx
5.07.24 16:53
anunt de participare rechizite de birou modificat la 05.07.2024.pdf anunt de participare rechizite de birou modificat la 05.07.2024.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare rechizite de birou 2024.pdf
5.07.24 16:53
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.07.24 16:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 27 803,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a intrunit toate criteriile de calificare si selectie.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 27 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 27 960 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

RADOP-OPT S.R.L.

Preţul ofertei: 36 434,25 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 38 172,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări