Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21246153
1
Perioada de actualizare
de la
01.07.2024 15:53
până la 08.07.2024 11:00
până la 08.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.07.2024 11:00
până la 15.07.2024 11:00
până la 15.07.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
525 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 iul 2024, 15:53 - 8 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 iul 2024, 11:00 - 15 iul 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reconstrucție a Sectorului de poliție nr.1 "Ustia" al Inspectoratului de poliție Dubăsari
(Lucrările respective vor fi continuitatea lucrărilor de reconstrucție contractae în anul 2023)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2024, 15:53
Data ultimilor modificări
2 iul 2024, 15:16
Achizitii.md ID
21246153
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (5).docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard pentru AChizițiile publice de lucrări
1.07.24 15:53
f1caiet de sarcini sp ustia.pdf
f1caiet de sarcini sp ustia.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
1.07.24 15:53
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: d0372226-0bb0-46a5-a17c-c2e5a72b3acf
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.docx
ID: d0372226-0bb0-46a5-a17c-c2e5a72b3acf
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Anunț de participare
2.07.24 15:16
Data:
2 iul 2024, 14:27
Subiectul întrebării:
Anexa nr. 10
Întrebare:
In privinta cerintelor din anunt: 1. Se cere graficul de executare a lucrarilor (conform anexei nr. 10 din DS) 2. Se cere garantia de buna executie (conform anexei nr. 10 din DS) Ce reprezinta totusi anexa nr. 10 dupa Dvs? Grafic sau garantie? Am verificat DS publicata de Dvs, acolo anexa nr. 10 reprezinta graficul de executie. Atunci ce fel de garantie de buna executie va prezentam? Ati copiat gresit de undeva aceste cerinte si nu le mai verificati. Consultati baza normativa cum se constituie garantia de buna executie. Aveti 3 variante dintre care sa alegeti. Corectati va rog.
Răspuns (2 iul 2024, 15:50):
Bună ziua! Garanția de bună execuție se va prezenta de către ofertantul câștigător la momentul încheierii contractului. La pct.18 din Anunțul de participare sunt expuse cerinţele, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.
Data:
2 iul 2024, 16:21
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Sunt de acord că se prezintă la momentul semnării contractului, dar sub ce forma? Cum se constituie? Acest lucru trebuie prevăzut expres în anunț. Asta incerc sa va explic. Dvs ați indicat că se va prezenta garanția conform anexei Nr. 10, dar este greșit. Anexa Nr 10 reprezintă graficul nu garanția. Garanția se prezintă sub formă de rețineri succesive sau transfer. Atât. Alta forma nu exista.
Răspuns (3 iul 2024, 08:38):
Reiterăm că, în Anunțul de participare la pct.18 sunt expuse cerinţele, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului. Totodată, Vă informăm că la pct. 15, subpct.13 a Anunțului de participare fost exclusă sintagma ,,Anexa Nr 10".
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK