Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21245667
1
Perioada de actualizare
de la
01.07.2024 10:47
până la 08.07.2024 10:00
până la 08.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.07.2024 10:00
până la 15.07.2024 10:00
până la 15.07.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
917 696,07 MDL
Perioada clarificărilor:
1 iul 2024, 10:47 - 8 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 iul 2024, 10:00 - 15 iul 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de amenajare a teritoriului adiacent stației auto și al IET nr. 140 „Ion Creangă” din s. Băcioi, com. Băcioi, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2024, 10:47
Data ultimilor modificări
4 iul 2024, 17:11
Achizitii.md ID
21245667
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed_12.pdf
anunț de participare.signed_12.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare.signed_12.pdf
anunț de participare.signed_12.pdf
ID: aa50daf5-2da1-4633-bec6-da0c29716a60
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.signed_8.pdf
anunț de participare.signed_8.pdf
ID: aa50daf5-2da1-4633-bec6-da0c29716a60
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
4.07.24 17:11
documentația standart.signed_13.pdf
documentația standart.signed_13.pdf
Istoricul documentului
-
documentația standart.signed_13.pdf
documentația standart.signed_13.pdf
ID: f3af7f44-4d9a-4c43-93e3-c1c4d66698f8
Documentele la ofertă
-
documentația standart pdf , redactat.signed.pdf
documentația standart pdf , redactat.signed.pdf
ID: f3af7f44-4d9a-4c43-93e3-c1c4d66698f8
Documentele la ofertă
-
documentația standart.signed_9.pdf
documentația standart.signed_9.pdf
ID: f3af7f44-4d9a-4c43-93e3-c1c4d66698f8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
4.07.24 17:11
Data:
1 iul 2024, 12:41
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini si toata licitatia in intregime
Întrebare:
spuneti va rog in baza la ce sa facut caietul de sarcini? Proiect? Documentatia de Deviz? este raport de verificare la devize? Procese verbale de aprobare a volumelor???
Răspuns (1 iul 2024, 16:33):
Buna ziua! Caietul de sarcini a fost întocmit potrivit necesităților autorității contractante, cu determinarea tipului și volumului de lucrări. Documentația de atribuire a fost plasată pe platformă și oferă potențialilor ofertanți informațiile necesare pentru întocmirea și propunerea ofertelor.
Data:
1 iul 2024, 16:40
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Va rog de clarificat in legatura cu certificat ISO 45000 , posibil ati avut in vedere certificatul ISO45001-Sisteme de management al sanatatii si securitatii in munca ?
Răspuns (1 iul 2024, 17:20):
Buna ziua, documentația standart în care dvs ați identificat certificatul ISO 45000 a fost plasată eronat în cadrul procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1719817900793. În consecință, a fost plasată documentația standart corectată, potrivit căreia în cadrul procedurii date se solicită, în calitate de certificat de calificare, certificat ISO 9001. Analizati și anunțul de participare (pct. 15) aferent procedurii.
Data:
1 iul 2024, 17:28
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
anexati va rugam DUAE format Word indeplinit de AC pentru a indeplini OE
Răspuns (2 iul 2024, 08:42):
Buna ziua! De aici puteți prelua DUAE în format word: https://tender.gov.md/ro/documente/modele-de-documente-achizitii-publice, adaptându-l la cerințele AC. Succes!
Data:
4 iul 2024, 14:59
Subiectul întrebării:
Anunt participare
Întrebare:
Buna ziua. In anuntul de participare, la pct. 7 1) dvs indicati sa se demonstreze experienta prin proces verbal de receptie finala, iar la pct. 7 2) indicati proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Excludeti va rog sintagma receptia finala, ca nu este corect. Multumesc
Răspuns (4 iul 2024, 17:03):
Am luat în considerație obiecția dvs.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK