1
Perioada de actualizare
de la 28.06.2024 11:58
până la 12.07.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.07.2024 11:00
până la 19.07.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 58 549 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iun 2024, 11:58 - 12 iul 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iul 2024, 11:00 - 19 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform proiectului de execuție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
28 iun 2024, 11:27
Data ultimilor modificări
2 iul 2024, 12:18
Valoarea estimată (fără TVA)
58 549 MDL
Achizitii.md ID
21244926
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2024 11:54 - 30 sept 2024 11:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de actualizare a proiectului de execuție privind reabilitarea și modernizarea drumurilor care fac parte din Coridorul nr.5, R13 - Ivanovca - Izvoare - Vantița - Ocolina - R14 CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
28.06.24 11:58
duae audit siguranta rutiera.doc
Documentele la ofertă
-
28.06.24 11:58
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
28.06.24 11:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CRAYS Consulting

Preţul ofertei: 67 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări