Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21242985
1
Perioada de actualizare
de la
25.06.2024 11:58
până la 05.07.2024 15:00
până la 05.07.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.07.2024 15:00
până la 11.07.2024 10:00
până la 11.07.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 iun 2024, 11:58 - 5 iul 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 iul 2024, 15:00 - 11 iul 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Serviciilor de reparare şi întreținere a echipamentelor multifuncționale
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2024, 11:58
Data ultimilor modificări
25 iun 2024, 11:58
Achizitii.md ID
21242985
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de deservire tehnică a echipamentelor multifuncționale XEROX
Buget: 1050000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Servicii de garanție extinsă a echipamentelor de tipar
Buget: 200000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare servicii de întreținere a imprimantelor.pdf
anunț de participare servicii de întreținere a imprimantelor.pdf
Documentele la ofertă
-
25.06.24 11:58
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK