1
Perioada de actualizare
de la 25.06.2024 11:58
până la 05.07.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2024 15:00
până la 11.07.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iun 2024, 11:58 - 5 iul 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2024, 15:00 - 11 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de garanție extinsă a echipamentelor de tipar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stela Gutu
Telefonul de contact
82-32-63
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2024, 11:41
Data ultimilor modificări
25 iun 2024, 11:58
Valoarea estimată (fără TVA)
200 000 MDL
Achizitii.md ID
21242985
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
13 iul 2024 11:50 - 31 dec 2024 11:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de garanție extinsă a echipamentelor de tipar CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de Support SafeQ de la Producător CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
2 duae.doc
Documentele la ofertă
-
25.06.24 11:58
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
25.06.24 11:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 200 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări