1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2024 15:25
până la 01.07.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2024 09:30
până la 11.07.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 018 030,81 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2024, 15:25 - 1 iul 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2024, 9:30 - 11 iul 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2024, 15:12
Data ultimilor modificări
20 iun 2024, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
3 018 030,81 MDL
Achizitii.md ID
21241330
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
15 iul 2024 15:21 - 31 dec 2024 15:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LOTUL 1 Lucrări de reparare capitală a drumurilor din municipiul Hîncești str. Gura Cotului CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standard
20.06.24 15:25
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-duae
20.06.24 15:25
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
20.06.24 15:25
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
20.06.24 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Izvorul din Piatra

Preţul ofertei: 2 301 985,85 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conformă
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Eneia Grup

Preţul ofertei: 2 639 000,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Autoring

Preţul ofertei: 2 699 703,24 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Profact Construct

Preţul ofertei: 2 858 272,52 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări