1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2024 14:43
până la 01.07.2024 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2024 10:30
până la 08.07.2024 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 85 500 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2024, 14:43 - 1 iul 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2024, 10:30 - 8 iul 2024, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Injector endoscopic cu functie de coagulare pentru hemostaza pentru proceduri de EMR, EMD. Cu port de irigare. Lungime ac 4mm,Lungime totala 2300mm (+-10mm).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2024, 14:24
Data ultimilor modificări
20 iun 2024, 14:43
Valoarea estimată (fără TVA)
85 500 MDL
Achizitii.md ID
21241265
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
30 iul 2024 14:32 - 31 dec 2024 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Injector endoscopic cu functie de coagulare pentru hemostaza pentru proceduri de EMR, EMD. Cu port de irigare. Lungime ac 4mm,Lungime totala 2300mm (+-10mm). CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
20.06.24 14:43
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
20.06.24 14:43
duae.doc
Documentele la ofertă
-
20.06.24 14:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ERICON SRL

Preţul ofertei: 72 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări