1
Perioada de actualizare
de la 19.06.2024 15:29
până la 01.07.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2024 09:00
până la 09.07.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 87 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iun 2024, 15:29 - 1 iul 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2024, 9:00 - 9 iul 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1.Cărucior medical cu sertare pentru anestezie (posibilitatea de a fi încuiat) (conform anexa n.1)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
19 iun 2024, 15:23
Data ultimilor modificări
26 iun 2024, 10:54
Valoarea estimată (fără TVA)
87 500 MDL
Achizitii.md ID
21240710
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
10 iul 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cărucior pentru acordarea ajutorului medical de urgență. Carcasa de bază plastic, aluminiu și/sau oțel inoxidabil. Blatul mesei plastic ABS. Rotile 4, 2 cu frână, diametrul minim 100 mm. Cu suport tip coș. Cu mâner pentru manevrare. Suport cu compartimente pe partea superioară a căruciorului - minim 5 compartimente transparente pe partea din față. Sertare - minim 5, cu mâner și lacăt central, cu amortizoare de deschidere/închidere lentă, cu compartimente de divizare. Coș deșeuri cu capac - partea laterală. Dimensiuni 80 x 70 x 100 cm, ±10 cm. Garanție minim 12 luni din momentul livrarii. CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
19.06.24 15:29
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
19.06.24 15:29
5.anexe 1-10.xlsx
Documentele la ofertă
-
26.06.24 10:54
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
26.06.24 10:54
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
26.06.24 10:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 387 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări