Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
19.06.2024 11:25
până la 03.07.2024 09:37
până la 03.07.2024 09:37
2
Propunerea ofertelor
de la
03.07.2024 09:37
până la 13.07.2024 09:37
până la 13.07.2024 09:37
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
124 300 MDL
Perioada clarificărilor:
19 iun 2024, 11:25 - 3 iul 2024, 9:37
Perioada de depunere a ofertelor:
3 iul 2024, 9:37 - 13 iul 2024, 9:37
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Piese de schimb pentru utilaje medicale (Procedura repetată).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 iun 2024, 11:25
Data ultimilor modificări
1 iul 2024, 9:37
Achizitii.md ID
21240384
MTender ID
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul 1-Piese compatibile cu Audiometru model AA222.
Buget: 58800.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lotul 2-Piese compatibile cu Audiometru model AD629.
Buget: 58000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lotul 3-Bloc de alimentare 6 V (pentru tonometru)
Buget: 7500.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 45a8c25f-9e0c-48b6-ad3f-70a83bd0755b
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 45a8c25f-9e0c-48b6-ad3f-70a83bd0755b
tenderNotice
tenderNotice
-
20.06.24 08:55
Lotul 3-Bloc de alimentare 6 V (pentru tonometru)
Data:
19 iun 2024, 22:30
Subiectul întrebării:
Lot1
Întrebare:
Nu se vad parametrii,e sters
Răspuns (20 iun 2024, 09:06):
S-a rezolvat.
Data:
28 iun 2024, 06:59
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 1 - Lotul 1-Piese compatibile cu Audiometru model AA222.
Întrebare:
În specificația tehnică deplină solicitată, Standarde de referință, pentru Lotul I - Piese compatibile cu Audiometru model AA222 (Lotul 1.1 sondă pentru timpanometrie) se solicită prezenta: Tip 5500. Ce parametru este cerința data? Vă rugăm să explicați semnificația și să descrieți mai detaliat această cerință Tip: 5500.
Răspuns (28 iun 2024, 15:39):
Tip 5500-este tipul sondei care trebuie înlocuită, 226 Hz, 300 daPa.
Data:
28 iun 2024, 07:00
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 1 - Lotul 1-Piese compatibile cu Audiometru model AA222
Întrebare:
În specificația tehnică deplină solicitată, Standarde de referință, pentru Lotul I - Piese compatibile cu Audiometru model AA222 (Lotul 1.2 boxe audio) este indicat că se achiziționează Boxe audio. Specificați ce fel de Boxe audio se solicit: active sau pasive?
Răspuns (28 iun 2024, 14:17):
Active.
Data:
28 iun 2024, 07:24
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 1 - Lotul 1-Piese compatibile cu Audiometru model AA222
Întrebare:
În specificația tehnică deplină solicitată, Standarde de referință, pentru Lotul I - Piese compatibile cu Audiometru model AA222 (Lotul 1.2 boxe audio) este indicat Specificații: stereo ≥(200÷8000) Hz. Poate că s-a strecurat o greșală mecanică de tipar, deoarece în acest interval de frecvențe ≥(200÷8000) Hz, de exemplu, se potrivesc boxe audio cu un interval de frecvență inclusiv de la 6000-8000 Hz. Totuși, cunoaștem cu toții, că cu cât intervalul de frecvențe este mai larg, cu atât este mai bine. Probabil, urma să indicați (≤ 200 ÷ ≥8000) Hz. Vă rugăm să clarificați și să corectați dacă este greșit.
Răspuns (28 iun 2024, 14:18):
Se acceptă (≤ 200 ÷ ≥8000) Hz.
Data:
28 iun 2024, 07:26
Subiectul întrebării:
Întrebare la pct. 38 din Anunț de participare
Întrebare:
38. Alte informații relevante: Achitarea pieselor se va efectua în decurs de 30 zile de la instalarea piesei și darea în exploatare a utilajelor medicale.
Prin licitația dată se achiziționează piese de schimb pentru utilaj medical. Utilajul medical deja a fost dat în exploatare la momentul instalării inițiale. Cum poate fi clasificată schimbarea unei piese uzate/deteriorate din utilaj pe una nouă ca punerea în funcțiune a întregului utilaj medical?
Răspuns (28 iun 2024, 14:19):
Se subînțelege darea în exploatare a utilajului cu funcții renovate.
Data:
28 iun 2024, 07:36
Subiectul întrebării:
Întrebare la pct. 38 din Anunț de participare
Întrebare:
38. Alte informații relevante: Achitarea pieselor se va efectua în decurs de 30 zile de la instalarea piesei și darea în exploatare a utilajelor medicale.
Prin licitația dată se achiziționează doar piese pentru a fi înlocuite, totuși nu este clar de ce achitarea se va efectua în decurs de 30 zile de la instalarea piesei și darea în exploatare a utilajelor medicale. Astfel, ofertantul este obligat de a efectua lucrări suplimentare care nu sunt incluse în achiziția dată și anume până a instala piesa urmează de a efectua verificarea dacă utilajul este funcțional, instalarea piesei, calibrarea utilajului și darea în exploatarea a utilajului medical, ceea ce este incorect.
Pentru Lotul 1 și Lotul 2, pentru a da în exploatare utilajului medical, după instalarea piesei achiziționarea cărea se cere, este obligatorie procedura de calibrare a utilajului. Aceasta este o cerință obligatorie pentru funcționarea corectă și normală a utilajului. Serviciile de verificare dacă utilajul este funcțional, darea în exploatarea a utilajului medical și de calibrare nu sunt incluse în achiziția pentru aceste loturi. Vă rugăm să ștergeți din paragraful 38 condiția de darea în exploatarea a utilajelor medicale, și să îl modificați cu următoarea redactare:
38. Alte informații relevante: Achitarea pieselor se va efectua în decurs de 30 zile de la instalarea piesei.
Răspuns (28 iun 2024, 14:20):
Se subînțelege darea în exploatare a utilajului cu funcții renovate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK