1
Perioada de actualizare
de la 19.06.2024 11:31
până la 03.07.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2024 15:00
până la 09.07.2024 10:00
3
Licitaţie
10.07.2024 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 400 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iun 2024, 11:31 - 3 iul 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2024, 15:00 - 9 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: 10 iul 2024, 14:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul nr. 9 Suport pentru tastatură și pentru monitor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
19 iun 2024, 10:42
Data ultimilor modificări
3 iul 2024, 12:56
Valoarea estimată (fără TVA)
8 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
84 MDL
Achizitii.md ID
21240321
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
26 iul 2024 10:49 - 31 dec 2024 11:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
9.1. Suport pentru tastatură - Material: PAL melaminat 18mm, în textura lemnului natural prelucrat cu cant ABS 0,5 mm; Culoarea: lemn natural; Lățime: 500mm; Înălțime:80mm; Adâncime: 350mm; Glisiere: 2 bucăți; Plăci de fixare din pal, pentru înșurubarea gliserilor: 2 bucăți; Elemente de fixare: 4 bucăți (colțare metalice) După stabilirea câştigătorului pentru lotul respectiv, operatorul economic va fi invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrării şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. A. Puşkin, 42. Termen de garanţie: minim 12 luni. Modelul de referință și parametrii sunt indicați în Anexa nr. 16 la Anunțul de participare. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
9.2. Suport pentru monitor - Material corp/blat: PAL melaminat 18mm, în textura lemnului natural prelucrat cu cant ABS 0,5 mm; Culoarea: lemn natural; Lățime: 450mm; Înălțime:100mm; Adâncime: 250mm; Glisiere: 2 bucăți; După stabilirea câştigătorului pentru lotul respectiv, operatorul economic va fi invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrării şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. A. Puşkin, 42. Termen de garanţie: minim 12 luni. Modelul de referință și parametrii sunt indicați în Anexa nr. 17 la Anunțul de participare. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.doc
19.06.24 11:31
anexe la anunțul de participare.signed.pdf anexe la anunțul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la anunțul de participare.signed.pdf
19.06.24 11:31
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
19.06.24 11:31
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
19.06.24 11:31
anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf
19.06.24 11:31
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.signed.pdf anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.signed.pdf
19.06.24 11:31
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.docx
19.06.24 11:31
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
19.06.24 11:31
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
19.06.24 11:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cabinet Plus / Acvilin -Grup SRL

Preţul ofertei: 5 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru pentru achiziiții publice
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări