Achiziţie publică
21239594
Fotoliu ergonomic
1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2024 10:25
până la 21.06.2024 10:00
până la 21.06.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2024 10:00
până la 28.06.2024 10:00
până la 28.06.2024 10:00
3
Licitaţie
01.07.2024 14:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
25 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 iun 2024, 10:25 - 21 iun 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 iun 2024, 10:00 - 28 iun 2024, 10:00
Începutul licitației:
1 iul 2024, 14:37
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Fotoliu ergonomic proiectat pentru Dispeceratul Centru și Centru Operativ de Dispecerat Republican cu utilizarea în regim 24ore/7zile, cu sarcina maximă de 120 kg. Fotoliu trebuie să dispună de design ergonomic și cu următoarele caracteristici: 1. Înălțime șezut reglabilă cu blocarea segmentară;
2. Adâncime șezut reglabila și ajustabilă;
3. Reglarea unghiului de înclinare a spătarului cu funcție de blocare în diferite puncte fixe;
4. Mecanismul scaunului trebuie să asigure balansarea liberă a scaunului;
5. Suport lombar cu ajustare de adâncime;
6. Tetieră cu reglare pe înălțime și unghi de înclinare;
7. Cotiere ajustabile pe înălțime și față/spate prin glisare;
8. Picior stea din metal;
9. Mecanism pe gaz de ajustare a înălțimii și amortizare;
10. Role din plastic durabil pentru toate tipurile de podea;
11. Tapițeria va fi din material rezistent la frecare cu ventilare eficientă a suprafețelor;
12. Garanția minim 3 ani oferită de producător. Dispunerea de certificate a produsului EN 1335 și EN 5459 este un avantaj în selecția furnizorului.
Parametri:
Diametrul bazei 70cm - 75cm
Lățime spătar: 50cm - 55cm
Lățime totală exterioară: 70cm - 75cm
Suprafață adâncime șezut: 50cm -55cm
Înălțime min. șezut: 40cm - 45cm
Înălțime max. șezut: 48cm – 55cm
Înălțime totala: 110cm - 145 cm
2. Adâncime șezut reglabila și ajustabilă;
3. Reglarea unghiului de înclinare a spătarului cu funcție de blocare în diferite puncte fixe;
4. Mecanismul scaunului trebuie să asigure balansarea liberă a scaunului;
5. Suport lombar cu ajustare de adâncime;
6. Tetieră cu reglare pe înălțime și unghi de înclinare;
7. Cotiere ajustabile pe înălțime și față/spate prin glisare;
8. Picior stea din metal;
9. Mecanism pe gaz de ajustare a înălțimii și amortizare;
10. Role din plastic durabil pentru toate tipurile de podea;
11. Tapițeria va fi din material rezistent la frecare cu ventilare eficientă a suprafețelor;
12. Garanția minim 3 ani oferită de producător. Dispunerea de certificate a produsului EN 1335 și EN 5459 este un avantaj în selecția furnizorului.
Parametri:
Diametrul bazei 70cm - 75cm
Lățime spătar: 50cm - 55cm
Lățime totală exterioară: 70cm - 75cm
Suprafață adâncime șezut: 50cm -55cm
Înălțime min. șezut: 40cm - 45cm
Înălțime max. șezut: 48cm – 55cm
Înălțime totala: 110cm - 145 cm
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2024, 9:57
Data ultimilor modificări
18 iun 2024, 10:25
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
250 MDL
Achizitii.md ID
21239594
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Durata contractului
8 iul 2024 10:05 - 31 dec 2024 10:23
Lista pozițiilor
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini mobilier dispecerat integrat nord.signed.pdf
caiet de sarcini mobilier dispecerat integrat nord.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
18.06.24 10:25
6 anunt de participare.signed.pdf
6 anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
18.06.24 10:25
caiet de sarcini sediu chisinau (1).signed.signed.signed.pdf
caiet de sarcini sediu chisinau (1).signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
18.06.24 10:25
Istoria licitației
Treceți la licitație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK