1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 309,33 MDL

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

-
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan Neaga nr.19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grecu
Telefonul de contact
069569659
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 iun 2024, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
8 309,33 MDL
Achizitii.md ID
21238267
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan Neaga nr.19
Durata contractului
28 mai 2024 14:00 - 28 mai 2024 14:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou p/n Tabara cu sejur zi Școla A.Ursu CPV: 30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SMART OFFICE S.R.L

Preţul ofertei: 8 309,33 MDL
Statut: Învingător
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări