1
Perioada de actualizare
de la 14.06.2024 09:00
până la 25.06.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.06.2024 10:00
până la 05.07.2024 10:00
au rămas 9 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 6 359 166 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iun 2024, 9:00 - 25 iun 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iun 2024, 10:00 - 5 iul 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

conform caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Snejana Balan
Telefonul de contact
022205267
Datele achizitiei
Data publicării
14 iun 2024, 9:00
Data ultimilor modificări
17 iun 2024, 8:51
Achizitii.md ID
21237799
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard (3).docx
Documentele la ofertă
-documentatia standart
14.06.24 09:00
declaratie benefeciar.doc
Documentele la ofertă
-declaratia beneficiarlilor
14.06.24 09:00
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
14.06.24 09:00
duae (40).doc
Documentele la ofertă
-DUAE
14.06.24 09:00
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-anunț de participare
14.06.24 09:00
Data:
17 iun 2024, 08:51
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati Formularul nr 1.A sau formularul 5 fara preturi
Răspuns (17 iun 2024, 15:36):
Buna ziua. Prin prezenta Va informăm că Beneficiarul nu dispune de forma nr.1 - lista cu cantitățile - de lucrări descifrată, respectiv caietul de sarcini este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Data:
17 iun 2024, 14:11
Subiectul întrebării:
Garantie bancara
Întrebare:
Buna ziua, dvs solicitati garantia pentru oferta prin transfer, conform legiii achizitii publice este permis prin transfer si prin scrisoare de garantie bancara. Putem prezenta garantia pentru oferta prin scrisoare garantie bancara?
Răspuns (17 iun 2024, 15:35):
Buna ziua Conform art.68 a Legii 131/2015, În cazul achiziției de bunuri, servicii și lucrări, operatorul economic va depune, odată cu oferta, și garanția pentru ofertă. Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiții de bază ale garanţiei pentru ofertă. Având in vedere faptul că in anuntul de participare pct 15 subpct.3, Autoritatea contractanta a indicat forma Garantiei pentru oferta, solicitam respectuos sa va conformati cerintelor stipulate.
Data:
24 iun 2024, 11:11
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua insistent solicitam sa publicati forma nr. 5 (Catalog ) cu indicarea normativelor la fiecare pozitie
Răspuns (24 iun 2024, 13:30):
Buna ziua. Prin prezenta Va informăm că Beneficiarul nu dispune de forma nr.1 - lista cu cantitățile - de lucrări descifrată, respectiv caietul de sarcini este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Data:
24 iun 2024, 14:07
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Nu cerem F1 descifrata , publicati F5 catalogul
Răspuns (24 iun 2024, 15:20):
Buna ziua Ne cerem scuze, dar Autoritatea nu dispune de F8
Data:
24 iun 2024, 16:29
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
La elaborarea devizelor de cheltuieli devizierul emite F7,3,5 conform legislatiei in vigoare, astfel solicitam sa nu incalcati legislatia in vigoare si sa incarcati F5, faptul ca nu vi s-a transmis F5 este problema DVS care poate fi solutionata pur si simplu cu o adresare la divizier, și sa nu inventati tot felul de scuze in acest sens. Solicitam insistent sa fie incarcata F5 (catalogul)
Răspuns (24 iun 2024, 16:50):
Buna ziua Cu referire la clarificarea sus menționata Va informam ca Autoritatea Contractantă nu încalcă sub nici o forma prevederile legislației in vigoare. Conform CP L.01.01-2012 pct. 4.2.7 în componenţa documentaţiei de proiect şi deviz în mod obligatoriu se eliberează: lista cu cantităţile de lucrări (Formularul Nr.1), devizele locale (Formularul Nr.7) şi devizele locale de resurse (Formularul Nr.3). Catalogul de preţuri unitare (Formularul Nr.5) se eliberează la cererea beneficiarului şi a organelor de verificare şi control. Având în vedere faptul că Autoritatea nu a solicitat formularu nr.5, respectiv nici nu-l dispunem.
Data:
25 iun 2024, 08:35
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam insistent sa publicati caietul de sarcini in format desfasurat Formular F1A sau Formular 5 fara pret, adresativa la elabotatorul devizelor si fara nici o problema o sa obtineti informatia care o solicita operatorii economici
Răspuns (25 iun 2024, 09:58):
Buna ziua. Autoritatea a elaborat caietul de sarcini in corespundere cu CP L.01.01-2012 pct. 4.2.7, de aceea solicitam sa va conformati cerintelor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.