1
Perioada de actualizare
de la 13.06.2024 17:22
până la 24.06.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2024 16:00
până la 16.07.2024 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 13 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iun 2024, 17:22 - 24 iun 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2024, 16:00 - 16 iul 2024, 12:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de lucrări de reamenajare a terenului din cartierul locativ Testemițeanu or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
13 iun 2024, 17:09
Data ultimilor modificări
20 iun 2024, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
13 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21237739
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
17 iul 2024 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea de lucrări de reamenajare a terenului din cartierul locativ Testemițeanu or.Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
anunt 3.signed.pdf anunt 3.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt
14.06.24 09:53
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart.
20.06.24 10:16
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart
20.06.24 10:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PULTUSK INVEST

Preţul ofertei: 8 832 103,41 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta coincide cucerintele AC.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări