1
Perioada de actualizare
de la 13.06.2024 13:43
până la 24.06.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2024 10:00
până la 04.07.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 100 773 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iun 2024, 13:43 - 24 iun 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2024, 10:00 - 4 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Verificarea proiectului de execuție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
13 iun 2024, 13:14
Data ultimilor modificări
13 iun 2024, 13:43
Valoarea estimată (fără TVA)
100 773 MDL
Achizitii.md ID
21237499
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
22 iul 2024 13:34 - 30 dec 2025 13:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție privind construcția drumului de ocolire a s. Giurgiulești, r. Cahul” CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiză
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae verificare proiecte.doc
Documentele la ofertă
-
13.06.24 13:43
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
13.06.24 13:43
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
13.06.24 13:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 99 640,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1718273741981 din 10.07.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1718273741981 din 04.07.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de verificare a proiectelor de execuție a lucrărilor, conform loturilor, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. În rezultatul evaluării ofertelor pentru Lotul 1 ”Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare privind actualizarea conform standardelor europene a proiectului de execuție pentru reabilitarea drumului M1 Frontiera cu România-Leușeni-Chișinău-Dubăsari-Fr.cu Ucraina, km 96,40-105,40 (modificat conform HG nr.1468 din 30.12.2016 din M21 Chșinău-Dubăsari-Poltava, km 6,00-15,00)” grupul de lucru anulează procedura de achiziție publică pentru lotul dat, deoarece în baza contractului nr. 06-15/174 din 25.05.2022, compania S.R.L.,,Univercons” urma să execute lucrări de proiectare privind actualizarea proiectului de execuție susmenționat, însă Antreprenorul nu și-a onorat obligațiunile contractuale, proiectul nefiind realizat, respectiv serviciile de verificare a obiectivului specificat nu sunt necesare. Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic Î.S. „Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor” în conformitate cu prevederile legale. În rezultatul evaluării ofertelor pentru Lotul 2 ”Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M3 Chișinău – Comrat - Giurgiulești - frontiera cu România, km 211,98 – 213,69 și M3.1 Giurgiulești – frontiera cu Ucraina, km 0,0 – 0,65 (drum de conexiune a punctului de trecere a frontierei de stat Giurgiulești - Reni și Giurgiulești – Galați)” cel mai scăzut preț a ofertei a fost propus de operatorul economic F.Ș.P. „Universinj” S.R.L. în sumă de 169 887,52 (o sută șaizeci și nouă mii opt sute optzeci și șapte lei, 52 bani) lei fără TVA și 203 865,03 (două sute trei mii opt sute șaizeci și cinci lei, 03 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. În rezultatul evaluării ofertelor pentru Lotul 3 ”Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție privind construcția drumului de ocolire a s. Giurgiulești, r. Cahul” cel mai scăzut preț a ofertei a fost propus de operatorul economic F.Ș.P. „Universinj” S.R.L. în sumă de 99 640,50 (nouăzeci și nouă mii șase sute patruzeci lei, 50 bani) lei fără TVA și 119 568,60 (o sută nouăsprezece mii cinci sute șaizeci și opt lei, 60 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiiile pentru oferte, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Preţul ofertei: 100 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări