1
Perioada de actualizare
de la 12.06.2024 16:51
până la 05.07.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2024 10:00
până la 18.07.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 9 076 529 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iun 2024, 16:51 - 5 iul 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2024, 10:00 - 18 iul 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2024, 11:32
Data ultimilor modificări
12 iun 2024, 16:51
Valoarea estimată (fără TVA)
9 076 529 MDL
Achizitii.md ID
21236730
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 iul 2024 16:50 - 30 apr 2025 16:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M1 Frontiera cu România–Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 – 85,46, (Lotul III, km 39,00 - 61,75) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
tp m1, lot 3 .pdf tp m1, lot 3 .pdf
Documentele la ofertă
-
12.06.24 16:51
contract lucrari proiectare.docx
Documentele la ofertă
-
12.06.24 16:51
documentația standard lucrari (proiectări).docx
Documentele la ofertă
-
12.06.24 16:51
duae proiectare m1 lot iii.doc
Documentele la ofertă
-
12.06.24 16:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Simbo-Proiect

Preţul ofertei: 9 022 037 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1718181224927 din data de 30.07.2024, ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1718181224927 din 18.07.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M1 Frontiera cu România-Leușeni-Chișinău-Dubăsari-frontiera cu Ucraina, km 1,00-85,46 (Lotul III, km 39,00-61,75), Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic SRL ,,Simbo-Proiect” a propus prețul de 9 022 037,00 (nouă milioane douăzeci și două mii treizeci și șapte lei, 00 bani) fără TVA și 10 826 444, 00 (zece milioane opt sute douăzeci și șase de mii patru sute patruzeci lei, 00 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări